سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رقابت عجیب برای تصاحب "بی ام و" +عکس


سانگ چهار روز و سه شب یکی از دستانش را با چسب به خودرو چسباند تا صاحب یک دستگاه خودروی بی ام شود.

همشهری سرنخ: «سانگ چانگ ژیانگ» اهل شنگدوی چین، یکی از جوان های خوش شانس چینی است زیرا او برنده یک دستگاه خودروی بی ام و سری «1» شده است. اما او برای برنده شدن راهی طولانی طی کرد، راهی که نزدیک بود منجر به مرگ این جوان 27 ساله شود. سانگ چهار روز و سه شب یکی از دستانش را با چسب به خودرو چسباند تا صاحب این اتومبیل شود.









یک مسابقه عجیب

در آخرین روزهای ماه می، یکی از آژانس های مسکن در چین برای تبلیغات مسابقه عجیبی ترتیب داد. مدیر آژانس اعلام کرد هر کسی بتواند مدت طولانی تری دستش را به اتومبیل بچسباند و آن را تکان ندهد، برنده یک خودرو «بی ام و» خواهد بود.

با انتشار این آگهی 120 نفر که بین 18 تا 40 سال سن داشتند، در این مسابقه شرکت کردند اما شیوه انجام مسابقه به این صورت بود که روی بدنه اتومبیل برچسب هایی به شکل کف دست قرار داشت که افراد می بایست دست خود را در آنجا قرار می دادند و برنده کسی بود که بتواند مدت بیشتری بدون حرکت دستش را در آنجا نگه دارد.



شرکت کنندگان هر چهار ساعت یک بار اجازه داشتند به مدت 15 دقیقه دست خود را از ماشین جدا کنند و به دستشویی بروند، چرت کوتاهی بزنند یا آب و غذا بخورند. ساعاتی پس از شروع، شرکت کنندگان با وجود اینکه دست هایشان را با چسب به خودرو چسبانده بودند، یکی یکی از فرط خستگی از مسابقه کناره گیری کردند ولی سانگ و چند شرکت کننده دیگر سمج تر از این حرف ها بودند و می خواستند هر طوری شده جایزه را به دست بیاورند و برای همین دست های خود را از خودرو جدا نکردند.



همراه سانگ، دو نفر دیگر همچنان دست هایشان به اتومبیل چسبیده بود. چند ساعتی گذشت که صدای گریه یکی از آن سه نفر به هوا بلند شد. پاهای مرد جوان از فرط ایستادن آنقدر باد کرده بود که دیگر نمی توانست راه برود و به شدت درد گرفته بود، برای همین وی از مسابقه بیرون رفت و سه ساعت بعد هم نفر بعدی تسلیم شد.

به این ترتیب، بعد از 87 ساعت مقاومت، سانگ آخرین مرد ایستاده در کنار خودرو بود و فاتح این رقابت سخت شد.

هر چند سانگ پیروز شد اما او تنها توانست حق رانندگی به مدت 5 سال با خودروی «بی ام و» را به دست آورد و بعد از این مدت می بایست اتومبیل را به کارخانه برگرداند.

سانگ در مصاحبه ای اعلام کرد که در آینده به هیچ عنوان در چنین مسابقاتی شرکت نخواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
رقابت مکرون رییس جمهور فرانسه و ترامپ بر سر تصاحب میزبانی المپیک 2024

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق بسیار عجیب برای دونده زن آمریکایی در رقابت های جهانی +عکس



اخبار,اخبار ورزشی,دونده زن آمریکایی

رقابت های دوومیدانی جهان با یک اتفاق بسیار عجیب همراه بود.

خوشحالی زودهنگام یک دونده آمریکایی باعث شد تا او مدال بسیار با ارزش رقابت های جهانی را از دست بدهد. در جریان مسابقه های دوومیدانی قهرمانی جهان و در فینال دوی 10 هزار متر زنان که با قهرمانی "ویویان چریوت" از کنیا به پایان رسید، خوشحالی زودهنگام دونده آمریکایی باعث شد او مدال این مسابقه ها را ازدست بدهد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,دونده زن آمریکایی

 
به گزارش دیلی میل ، "مولی هادل" دونده 10 هزارمتر تیم ملی آمریکا در رقابت نهایی این ماده در حالی که تا نزدیکی خط پایان نفر سوم بود و مدال برنز خود را حتمی می‌دید خیلی زود شروع به خوشحالی کرد اما همین حرکت باعث شد هم وطنش "امیلی اینفلد" از او سبقت بگیرد.

این دونده آمریکایی پس از پایان این رقابت ها اظهار داشت که هموطنش لایق کسب مدال نبوده و تنها تعلل او باعث رقم خوردن چنین نتیجه ای شده است.

اخبار ورزشی - جام نیوز