سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رسم عجیب چینی ها در معبد بودا +عکس


در 23 فوریه 2015 جمعیت زیادی در معبد بودا در شهر ووهان گرد هم آمدند. این روز مصادف با پنجمین روز سال نو چینی است که طبق رسمی قدیمی مردم در این روز بر روی سقف معبد سکه پرتاب میکنند.

تاپ ناپ: در 23 فوریه 2015 جمعیت زیادی در معبد بودا در شهر ووهان گرد هم آمدند. این روز مصادف با پنجمین روز سال نو چینی است که طبق رسمی قدیمی مردم در این روز بر روی سقف معبد سکه پرتاب میکنند. با توجه به تعداد زیاد زائرین و ریخته شدن پول ها روی هم  و روی زمین ضروری است که صاحبان معبد سکه ها را به سرعت جمع آوری کنند. برای این کار کارمند مربوطه مجبور به پوشیدن لباس های خاص و محافظت شده است زیرا در غیر این صورت پول های پرتاب شده ممکن است به او آسیب برسانند.

رسم عجیب چینی ها در معبد بودا

رسم عجیب چینی ها در معبد بودا

رسم عجیب چینی ها در معبد بودا

رسم عجیب چینی ها در معبد بودا

رسم عجیب چینی ها در معبد بودا

رسم عجیب چینی ها در معبد بودا


ویدیو مرتبط :
رسم عجیب یهودیها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رسم عجیب عروس‌های چینی +عکس


در طول تاریخ مردم سراسر جهان آیین‌های متنوع و عجیبی داشته‌اند اما بر طبق یک رسم عجیب در بخشی از چین عروس در هنگام برگزاری مراسم عروسی‌اش باید گریه کند.

خبرگزاری ایسنا: در طول تاریخ مردم سراسر جهان آیین‌های متنوع و عجیبی داشته‌اند اما بر طبق یک رسم عجیب در بخشی از چین عروس در هنگام برگزاری مراسم عروسی‌اش باید گریه کند.

 این رسم که در ایالت «سیچوآن» مرسوم است در طول قرن 17 طرفداران زیادی داشته و تا سال 1911 میلادی نیز ادامه یافته‌ است.

بر طبق این رسم عروس در شب مراسم عروسی‌اش مجبور است، گریه کند و در صورتی‌ که قادر به گریه کردن نبود افراد حاضر در مجلس از او به عنوان فردی ضعیف یاد می‌کرده‌اند.

گفته شده است در یکی از این مراسم عروس که قادر به گریه‌کردن نبوده‌ است مورد ضرب و شتم مادرش قرار می‌گیرد.

همچنین این رسم در بخش‌های مختلف ایالت «سیچوآن» به روش‌های متنوع برگزار می‌شده است؛ به طور مثال در غرب این ایالت، عروس مجبوراست از یک ماه پیش از برگزاری مراسم عروسی‌اش گریه کند.

رسم عجیب عروس‌های چینی +عکس