سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ربات عنکبوتی دیزنی +عکس


دیزنی شرکت سازنده انیمیشین از ربات عنکبوتی مجهز به دوربین با قابلیت حرکت بر روی دیوار و سقف رونمایی کرده است.

خبرگزاری ایسنا: دیزنی شرکت سازنده انیمیشین از ربات عنکبوتی مجهز به دوربین با قابلیت حرکت بر روی دیوار و سقف رونمایی کرده است.

پروژه ساخت ماشین‌ عنکبوتی با همکاری شرکت دیزنی و انستیتو تکنولوژی فدرال زوریخ انجام شده است.

ربات ساخت دیزنی که از در و دیوار بالا می‌رود

ماشین عنکبوتی برای کنترل حرکات عمودی و افقی وارونه به دو ملخ با کنترل هوشمند مجهز شده است که راه‌ رفتن بر روی دیوار و حرکت وارونه روی سقف را امکان‌پذیر می‌کند.

ماشین عنکبوتی شرکت دیزنی VertiGo نام‌گذاری شده است. این ربات مجهز به چهار چرخ با موتورهای مجزا بوده که در مجموع دارای 6 الکتروموتور برای حرکات کنترل‌شده چرخ‌ها و ملخ‌ها است.

ماشین عنکبوتی VertiGo برای آغاز حرکت روی دیوار از دو ملخ پشتی با چرخش وارونه برای بلند شدن و حفظ وضعیت عمودی استفاده می‌کند.

این ربات برای حرکت کاملا وارونه روی سقف از نیروی تولیدی رو به پایین ملخ‌ها جهت چسبیدن به سقف استفاده می‌کند.

محققان برای کاهش وزن فریم اصلی ربات جهت مصرف کمتر انرژی از ساختار بدنه فیبرکربن استفاده کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
ربات عنکبوتی - کافه ربات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج دختر ۲۵ ساله با یک ربات + عکس



 

 

ازدواج دختر ۲۵ ساله با یک ربات

 

بانی برتون، دختر ۲۵ ساله آمریكایی طی یك اقدام عجیب با یك ربات ازدواج كرد.بانی كه بشدت عاشق فیلم جنگ ستارگان است، گفت: احساس كردم هیچ انسانی نمی تواند جز من، D۲ R۲ (داماد، ربات جنگ ستارگان) را درك كند، بنابراین تصمیم گرفتم با وی ازدواج كنم.

 

بانی پس از اعلام ازدواج با یك ربات مورد توجه رسانه های خبری قرار گرفت و تصاویر او به سراسر جهان مخابره شد. بانی ۲۵ ساله پس از اعلام ازدواج از یك كشیش به نام ایتسو سانسویت كه خود را به سبك فیلم جنگ ستارگان آرایش كرده بود، خواست خطبه عقد را جاری كند./سایت شفاف