سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رابطه اثرانگشت با شخصیت شما



 

 

 

 

رابطه اثرانگشت با شخصیت شما

 

در این بحث ما شما را با انواع اشکال مختلف اثر انگشت و رابطه آنها با شخصیت درونی فرد آشنا می کنیم.همینطور که میدانید در بین موجودات زنده عالی که منظور ما در اینجا انسان است حتی دو نفر هم پیدا نمی شوند که اثر انگشتشان با هم همشکل و هماهنگ باشد و این یکی از عجایب آفرینش و یکی از قدرتهای باری تعالی است. توسط همین اثر انگشت است که جنایتکاران به دام می افتند.به طور کلی از نظر اصولی پنج دسته اثر انگشت مختلف وجود دارد که هر دسته خصوصیت مخصوص به خود را دارد که به شرح زیر در مورد هر یک بررسی خواهد شد.

 

1.اثر انگشت حلقوی:

در این اثر انگشت دایره های ظریف در وسط قرار دارد و بقیه خطوط مشابه به هم به طور مارپیچ آن را احاطه کرده اند.کسانی که دارای این فرم اثر انگشت هستند دارای شخصیتی ثابت و واضح و دارای مغزی درخشان هستند.آنها دارای قدرت فکری و تخصصی بسیار خوبی هستند و طرح هایی که افراد معمولی از آن هراس دارند انجام می دهند.بدیهی است که با این خصوصیات به هیچ وجه از محدودیت در کار و یا زیر دست دیگران کار کردن خوششان نمی آید .این نوع افراد اغلب برای خود کار می کنند و در نتیجه بعضی مواقع از بی خوابی و مشکلات زیاد رنج می برند.

 

 

2.اثر انگشت مایل:

در این اثر انگشن خطوط به طور مارپیچی مایل تا سر انگشتان کشیده شده اند.صاحب چنین اثر انگشتی فردی است دارای مغزی فعال و دارای عکس العمل سریع در مقابل احساسات المزاج است و به سرعت خود را با محیط وفق می دهد.

این نوع اثر انگشت شبیه یک پل خمیده به نظر می رسد. و این علامت در دست افرادی است که بسیار شکاک هستند و نمی توانند به سادگی به کسی یا چیزی اعتماد کنند دیده می شود.این افراد احساسات خود را به شدت کنترل کرده و احساسات واقعی را در زیر ماسک پنهان می کنند.دارای نظریه ی ماتریالیستی هستند و وقت کمی را برای رؤیاهای بیهوده و امیال نفسانی قائلند.

 

 

4.اثر انگشت کمانی بلند یا چادری:

این نوع اثر انگشت را بدین علت چادری گویند که دارای یک مرکز ثقل رو به بالاست که شبیه یک دیرک چادر می باشد و بقیه خطوط آن را احاطه کرده اند.صاحب چنین اثر انگشتی معمولا بسیار حساس و جوشی است و به اصطلاح عامیانه زود از کوره در می رود. دیده شده که اغلب مانند افرادی که دارای اثر انگشت مارپیچی هستند در پاسخ به احساسات بسیار سریعند و در بعضی موارد دیده شده که استعداد و یا حداقل کششی به طرف موسیقی و یا چیزهای هنری داشته اند.

 

 

5.اثر انگشت مختلط یا مخلوط:

این نوع اثر انگشت از تداخل دو اثر انگشت تشکیل شده است و بعضی از کف شناسها عقیده دارند که صاحب چنین اثر انگشتی دارای افکار درهم برهم است و به طور کلی ممکن است شما شخصی را مشاهده کنید که بیش از یک نوع اثر انگشت دارد .به عنوان مثال شخصی را مشاهده می کنید که انگشت اشاره و شست وی دارای اثر انگشت حلقوی و بقیه انگشتان دارای خطوط مارپیچی است .این نشان می دهد که صاحب آن دارای دو خصوصیت پایه های شخصی است که از ترکیب دو خاصیت حلقوی و مارپیچی بوجود آمده است.

به هر حالاگر فرد دارای انگشت سوم بلند باشد بیانگر این است که شرطبند زائیده شده و یا بازرگانی است که معاملات قماری می کند و شخصی است که هر زمان شانس ریسک در معامله را می پذیرد.

 



ویدیو مرتبط :
(برای موبایل) - گوشه ای از سخنرانی استاد مرتضی کیوان هاشمی در رابطه با شخصیت علمی خیام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه رنگ لباس و شخصیت!



 

 

رابطه رنگ لباس و شخصیت!

 

 

رنگ لباسی که می پوشید زاویای مختلفی از زندگی شما نشان می دهد:

 

قرمز:شخصیتی قوی و احساساتی که از ماجراجویی خوشش می آید.

 

نارنجی:شخص شجاعی که هر کاری انجام می دهد و از خود اشتیاق نشان می دهد.

 

زرد:شخص باهوشی که مایل است مدیر و همه چیز را تحت کنترل خود در آورد.

 

سبز:فردی معمولی که دوست دارد زندگی اش ساده و مطمئن باشد و عاشق طبیعت است.

 

فیروزه ای:شخص خوش رویی است که با دیگران خوب ارتباط برقرار می کند و عاشق زندگی است.


آبی:فردی صادق و وفا دار که طرفدار آرامش در زندگی است.

 

نیلی/بنفش/ارغوانی: شخصی ممتاز و سرشناس که قدر خود را می داند و معمولا ابتکار به خرج می دهد و خلاق است.

 

سیاه:فردی قابل احترام که عاشق آداب و رسوم است. او احساسات قلبی خود را می واند پنهان کند.

 

سرخابی:فردی احساساتی که عشق خود را زود بروز می دهد.

 

سفید:شخص محتاط یا کسی که عاری از احساس است.

 

قهوه ای:فردی محکم و با ثبات که خود را وقف دوستان و خانواده اش می کند.

 

خاکستری:فردی متکی به خود،مستقل و البته سختگیر و منتقد نسبت به خودش.