سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رئیس جمهور و بانوی مد و فشن +عکس


بانوی نخست آرژانتین و رئیس جمهور این کشور به دلیل پوشیدن لباس‌های پر زرق و برق، داشتن آرایش سنگین و به پا کردن کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز، به همان میزان که به خاطر سیاست‌هایش عناوین رسانه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد، ظاهرش نیز سوژه‌ی مطبوعات و رسانه‌هاست.

ایران دیپلماتیک: بانوی نخست آرژانتین و رئیس جمهور این کشور به دلیل پوشیدن لباس‌های پر زرق و برق، داشتن آرایش سنگین و به پا کردن کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز، به همان میزان که به خاطر سیاست‌هایش عناوین رسانه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد، ظاهرش نیز سوژه‌ی مطبوعات و رسانه‌هاست.

بانوی نخست آرژانتین و رئیس جمهور این کشور به دلیل پوشیدن لباس‌های پر زرق و برق، داشتن آرایش سنگین و به پا کردن کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز، به همان میزان که به خاطر سیاست‌هایش عناوین رسانه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد، ظاهرش نیز سوژه‌ی مطبوعات و رسانه‌هاست. کریستینا کیچنِر امروز به خاطر ضربه‌ای که دو ماه پیش به سرش وارد شده عمل می‌شود. این در شرایطی است که انتخابات پارلمانی این کشور هم قرار است ۲۰ روز دیگر برگزار شود.






























ویدیو مرتبط :
بازی کردن مد محافظت از رئیس جمهور با Airsoft Guns

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های ازدواج دختر یک رئیس جمهور


مراسم عقد کبری گل دختر عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه با حضور رجب طیب اردوغان برگزار شد.