سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دیوار برلین، از پیدایش تا فروپاشی +عکس


روز ۱۸آبان امسال مصادف بود با ۹ نوامبر سالروز فروپاشی دیوار «برلین»، دیواری که در چند دهه یک ملت را دوپاره کرد و آنها را جدا ازهم نگاهداشت.


ویدیو مرتبط :
دیوار برلین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش قطعه ای از دیوار برلین +عکس


قطعه ای از دیوار برلین كه نونكا هنرمند برزیلی روی آن یك نقاشی دیواری را كشیده است به معرض حراج گذاشته می شود.

جام جم آنلاین: قطعه ای از دیوار برلین كه نونكا هنرمند برزیلی روی آن یك نقاشی دیواری را كشیده است به معرض حراج گذاشته می شود.

 یك قطعه از دیوار برلین كه نونكا هنرمند برزیلی  روی آن یك نقاشی دیواری را ترسیم كرده امشب در پاله دو توكیو پاریس به معرض حراج گذاشته می شود.

نونكا در سال 2011 روی این قطعه به ارتفاع 3.5 متر تصویر یك مشت غول آسا كه دیوار برلین را خرد می كند ، نقاشی كرد. قیمت پایه این نقاشی دیواری بین  250 تا 350 هزار یورو برآورد شده است.

در این حراج كه عواید آن به یك بنیاد ضدنژادپرستی اختصاص می یابد آثار بیش از 60 هنرمند گرافیك و نقاشی های دیواری به معرض فروش گذاشته می شود.

نونكا از سن 12 سالگی نقاشی روی دیوارهای شهر سائوپائولو زادگاهش را آغاز كرد. وی اندك اندك دارای سبك ویژه خود در نقاشی های دیواری شد كه از سنت های بومی كشورش برزیل الهام گرفته است.

فروش قطعه ای از دیوار برلین +عکس