سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دیوار برفی با ارتفاع 20 متر +عکس


براساس روزنامه دیلی پست چاپ انگلستان در شانزدهم آوریل، خط گردشگری "Tateyama Kurobe Alpine Route" در شمال ژاپن شانزدهم آوریل رو به مسافران باز شد. مسافران می توانند از نزدیک از دیوار برفی کمیاب جهان با ارتفاع 20 متر لذت ببرند.

رادیو چین: براساس روزنامه دیلی پست چاپ انگلستان در شانزدهم آوریل، خط گردشگری "Tateyama Kurobe Alpine Route" در شمال ژاپن شانزدهم آوریل رو به مسافران باز شد. مسافران می توانند از نزدیک از دیوار برفی کمیاب جهان با ارتفاع 20 متر لذت ببرند.

گردشگری در پای دیوار برفی از شانزدهم آوریل شروع شده و تا آب شدن دیوار برفی در ماه ژوئیه، مسافران می توانند از این راهروی برفی زیبا عبور کنند.

این خط گردشگری با طول 90 کیلومتر در سال 1971 میلادی تاسیس شد و سالانه در اواسط ماه آوریل باز می شود و حدود 1 میلیون مسافر از سراسر جهان را به خود جلب می کند.

دیوار برفی با ارتفاع 20 متر

دیوار برفی با ارتفاع 20 متر


دیوار برفی با ارتفاع 20 متر

دیوار برفی با ارتفاع 20 متر

دیوار برفی با ارتفاع 20 متر

دیوار برفی با ارتفاع 20 متر

دیوار برفی با ارتفاع 20 متر


ویدیو مرتبط :
پرواز ماشین به ارتفاع 20 متر پس از تصادف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیوار برفی شگفت انگیز در کنار جاده + عکس


دیوار برفی به ارتفاع 20 متر در جاده ای تحت عنوان " یوکینا اوتانی" در ژاپن وجود دارد که سالانه موجب جذب گردشگران زیادی می شود.

صبح بخیر: دیوار برفی به ارتفاع 20 متر در جاده ای تحت عنوان " یوکینا اوتانی" در ژاپن وجود دارد که سالانه موجب جذب گردشگران زیادی می شود.

به گزارش صبح بخیر؛ طول این مسیر 90 کیلومتر است و گردشگران از طریق اتوبوس و یا قطار از این دیوارهای بلند برفی بازدید می کنند.

این جاده که که در شمال کوه های ژاپن قرار دارد از سال 1971 افتتاح شد و گردشگران از اوسط ماه های آوریل تا پایان ماه می می توانند از آن بازدید کنند.