سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دوربین مخفی: بمب گذار انتحاری عرب!


دوربین مخفی: بمب گذار انتحاری عرب!


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید


ویدیو مرتبط :
بمب گذار انتحاری جان سخت داعش فیلم گلچین صفاسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سی ان ان: اولین بمب گذار انتحاری پاریس همراه آوارگان وارد اروپا شده بود



اخبار,اخبار بین الملل ,حادثه در پاریس

مقامات فرانسوی گفتند نخستین بمب گذار انتحاری جمعه شب پاریس، فردی است که خود را تبعه سوریه معرفی کرده و همراه آوارگان وارد اروپا شده بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، کریستین امانپور به نقل از سناتوری فرانسوی که در جلسه توجیهی وزارت کشور فرانسه حضور داشته است گفت بدترین کابوسی که اروپا از آن هراس داشت یعنی نفوذ عناصر افراطی به درون آوارگانی که به اروپا وارد می شوند اکنون به وقوع پیوسته است و داعش به وعده خود مبنی بر وارد کردن جنگجویانش به میان پناهجویان عمل کرده است.

 به گفته این سناتور فرانسوی، نخستین بمب گذار انتحاری که جمعه شب خود را در ورزشگاه استاد دو فرانس منفجر کرد فردی است که همراه سایر آوارگان از بندر لروس (Leros) در یونان وارد اروپا شده بود و پس از اعلام نداشتن مدرک شناسایی، خود را احمد المحمد تبعه سوریه و متولد دهم سپتامبر 1990معرفی و در چارچوب نظام صدورگذرنامه در شرایط اضطراری، گذرنامه ای جدید دریافت کرده است. بر اساس تحقیقات آثار انگشت برجای مانده از نخستین بمب گذار انتحاری استاد دو فرانس با کلاسه آثار انگشتان المحمد مطابقت دارد و پیش تر در سوابق پلیس فرانسه از مجرمان موجود نبوده است.

 

اخبار بین الملل - خبرگزاری صدا و سیما