سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دوئل دیدنی قهرمان پینگ پونگ و روبات کوکا!


این تیزر تبلیغاتی به مناسبت افتتاح کارخانه Kuka در شانگهای ساخته شده است. قرار است این کارخانه 3000 روبات KUKA KR QUANTEC در سال برای مشتریان آسیایی اش بسازد.

 
 
 

صبح بخیر: در آگهی تبلیغاتی هوشمندانه ای که برای روبات های کوکا (Kuka) ساخته شده ، شاهد دوئل شگفت انگیز بین تیمو بول، قهرمان تنیس روی میز آلمان و روبات کوکا هستیم که در نهایت در رقابتی نفسگیر، تیمو برنده بازی می شود. تیزر این دوئل در مدت کوتاهی بیش از یک میلیون بار در یوتیوب بازدید داشته است.

این تیزر تبلیغاتی به مناسبت افتتاح کارخانه Kuka در شانگهای ساخته شده است. قرار است این کارخانه 3000 روبات KUKA KR QUANTEC در سال برای مشتریان آسیایی اش بسازد.

این روبات بخاطر سطح بالای دقت در سرعت های بالا برای دوئل با تیمو بول، مرد شماره یک سابق تنیس روی میز، انتخاب شده است. تیمو نزدیک به بیست سال است که در این ورزش موفق است و با تیم آلمان در المپیک لندن 2012 مدال برنز را بدست آورد.

برای ساخت این تیزر تبلیغاتی از یک برنامه نویس دعوت شد تا یک سری از حرکات را برای بازوی این روبات برنامه نویسی کند و دوئل در انباری بزرگی در بلغارستان فیلمبرداری شد. هانس نوبرت، کارگردان این تیزر می گوید: «ما با دو دوربین از دو سوپراستار فیلمبرداری کردیم!» او اعتراف می کند که با آنکه بسیاری از سکانس ها از پیش طراحی شده بودند، ولی تماشای این روبات و بازیکن حرفه ای در تمام شات ها، تجربه ای باورنکردنی بود.


ویدیو مرتبط :
رقابت قهرمان پینگ پونگ با روبات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میز پینگ پونگ اپل در راه است +عکس



همیشه طرح هایی که از طرف شرکت اپل ارائه می شود باعث شگفتی مشتاقان تکنولوژی می شود. از این طرح های می توان به خودروی اپل و یا تلویزیون آن اشاره کرد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چندی پیش اپل طرحی را در مورد آیپادهای ضد آب ارائه کرد و در آن از مواد خاصی استفاده کرده بود. این بار از همان مواد و با استفاده از چیزهای دیگر طرح یک میز پینگ پونگ را ارائه کرده است.

این میز که در نوع خود منحصر به فرد است از یک سطح بسیار شفاف و صاف درست شده است . همچنین به سیستم های کامپیوتری مانند حساسیت به ضربه مجهز شده است و البته این میز کمترین انحراف را به توپ وارد می کند.

اپل ,پینگ پونگ , خواندنی

در دل این میز که 3 متر طول و 1.52 متر عرض دارد یک سیستم پیشرفته اپل شامل یک پردازنده 4 هسته ای 2.4 گیگارتزی و همچنین یک کارت گرافیک 5870 از شرکت "ای تی آی" وجود دارد. این میز همچنین دارای سیستم Wi-Fi است.

با این امکانات این میز هم می شنود هم می تواند صحبت کند و همچنین نحوه بازی کردن شما را تحلیل می کند و همچنین در صورت نیاز می تواند شما را به بهتر بازی کردن نیز راهنمایی کند.

این میز تمام امتیازات و خطاها و همچنین تحلیل ها بازی را در همان زمان برای برنامه ای که در گوشی آیفون شما قرار دارد می فرستد و مربی شما می تواند با استفاده از آن ها موارد مورد نیاز را به شما گوشزد کند.

اپل ,پینگ پونگ , خواندنی

اپل ,پینگ پونگ , خواندنی

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان