سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دهکده اسکیمویی شگفت انگیز! +عکس


شفق شمالی یکی از عجایب هفتگانه دنیاست و گردشگران هر ساله از چهار گوشه دنیا برای تماشای این نورهای زیبای شمالی و مشاهده این پدیده نادر به این نقطه سفر می کنند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: شفق شمالی یکی از عجایب هفتگانه دنیاست و گردشگران هر ساله از چهار گوشه دنیا برای تماشای این نورهای زیبای شمالی و مشاهده این پدیده نادر به این نقطه سفر می کنند. هتل کاکسلوتانن در نزدیکی پارک جنگلی اورهو در فنلاند ابتکار جالبی برای گردشگرانی به خرج داده که برای تماشای شفق شمالی می آیند. بخاطر سرمای شدید هوا در ماه های زمستان، ایگلوهایی برای گردشگران ساخته شده است تا در پناه این ایگلوها گردشگران بتوانند مناظر اطراف و نورهای شمالی را مشاهده کنند. هتلی که در این منطقه ساخته شده 20 ایگلوی شیشه ای دارد که هر کدام برای دو نفر به اندازه کافی جا دارند.

این ایگلوهای شیشه ای نمای کاملاً واضح و شفافی از آسمان و طبیعت بیرون برای افراد داخل آن فراهم می کنند. به همین دلیل است که این دهکده برای زوج هایی که می خواهند سفر رمانتیک و به یادماندنی و خاصی داشته باشند مناسب است.





















ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی دیجی کالا - طرراحی شگفت انگیز - پردازنده شگفت انگیز - صفحه نمایش شگفت انگیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی شگفت انگیز از زیبایی های دریا