سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دنیا برای این پسر، سیاه و سفید است!


یک پسر 3 ساله به نام «هاروی وب» بیماری عجیبی را تجربه می‌کند که نمونه آن در دنیا کمتر دیده شده است.چشمان هاروی با قرار گرفتن در معرض نور به طور کامل نابینا می‌شود.



 صبح بخیر: یک پسر 3 ساله به نام «هاروی وب» بیماری عجیبی را تجربه می‌کند که نمونه آن در دنیا کمتر دیده شده است.چشمان هاروی با قرار گرفتن در معرض نور به طور کامل نابینا می‌شود و به همین دلیل او مجبور است همیشه یک عینک مخصوص با قابلیت جذب نور بسیار بالا روی چشمان خود بگذارد. پدر و مادر هاروی هم مجبورند محیط خانه را تا آنجا که ممکن است، تاریک کنند و اجازه ورود نور خورشید را به داخل اتاق‌ها ندهند.



در اثر این بیماری که Achromatopsia نام دارد، هاروی به طور کامل قابلیت دیدن رنگ‌ها را از دست داده و دنیا را فقط با دو رنگ سیاه و سفید می‌بیند.مادر او در این‌باره می‌گوید: «متاسفانه پسر من هیچ وقت نخواهد توانست طلوع یا غروب خورشید را تماشا کند. چشمان او شدیدا به نور حساس است و ما همیشه مجبوریم محیط زندگی خود را تاریک کنیم.»

هاروی هر روز صبح به محض بیدار شدن از خواب عینک مخصوص به چشمان خود می‌گذارد و تا تا پایان شب آن را با خود دارد. این عینک طوری طراحی شده که فقط 10درصد نور محیط را از خود عبور می‌دهد که با این اوصاف باید گفت هاروی در دنیای بسیار تاریکی زندگی می‌کند.

در اثر این بیماری سلول‌های شبکیه چشم که مسئول دیدن رنگ‌ها و نور هستند توانایی خود را از دست می‌دهند و درست کار نمی‌کنند. خواندن کتاب و تماشای تلویزیون هم برای هاروی ممکن نیست و با فرا رسیدن سن مدرسه، پدر و مادر او باید به فکر چاره‌ای برای درس خواندن فرزندشان بیفتند. در حال حاضر این بیماری هیچ درمانی ندارد.



ویدیو مرتبط :
‫آموزش سیاه سفید کردن عکس.عکاسی سیاه سفید.پلاگین سیاه سفید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیاه و سفید ترین دوقلوهای دنیا + عکس



از هر یک میلیون نوزاد متولد شده از پدر و مادر سیاه و سفید پوست تنها یک مورد دارای رنگ متفاوت می باشند.

از هر یک میلیون نوزاد دوقلوی متولد شده از پدر و مادر سیاهپوست و سفید پوست  فقط یک مورد سفید و سیاه می شوند.به عبارت بهتر از هر یک میلیون نوزاد تنها یک مورد سیاه و سفید هستند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,دوقلو های سیاه و سفید

 

اخبار,اخبار گوناگون,دوقلو های سیاه و سفید


ربکا هورتون 28 ساله و کرتیس مارتین 24 ساله نام  پدر و مادر این دوقلو ها است این زوج خوش شانس اهل میدلند می باشند و از بین یک میلیون نوزاد، دوقلوهای آنها سیاه و سفید هستند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,دوقلو های سیاه و سفید

 
این دو دختر دوقلو دارای شخصیت های متفاوت می باشند ،"کدال"علاقه بسیاری به استراحت دارد اما دختر دوم که "بایلی"نام دارد بسیار گریه می کندو به راحتی به خواب نمی رود.
اخبار گوناگون - شبکه خبر