سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دمای اینجا 93 درجه زیر صفر است!


دمای 93 درجه زیر صفر منطقه آرگوس در شرق فلات قطب جنوب سردترین نقطه زمین در سال 2013 شناخته شده است که توسط حسگرهای متصل به ماهواره های علمی- تحقیقاتی به ثبت رسیده است.

خبرآنلاین: دمای 93 درجه زیر صفر منطقه آرگوس در شرق فلات قطب جنوب سردترین نقطه زمین در سال 2013 شناخته شده است که توسط حسگرهای متصل به ماهواره های علمی- تحقیقاتی به ثبت رسیده است.

محققان ژئوفیزیک امریکا که این هفته در سان فرانسیسکو در این باره صحبت کردند اعلام کردند که در سال 2010 نیز دمای 93 درجه زیر صفر را (معادل 135 درجه فارنهایت زیر صفر) ثبت کرده بودند.

گفتنی است منطقه وستوک در سال 1983 در قطب جنوب نیز دمایی معادل -89 درجه داشته است اما آنچه در آرگوس ثبت شده سردترین دماست که در 31 جولای 2013 به ثبت رسیده است.


ویدیو مرتبط :
زندگی در دمای زیر صفر درجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاهش 8 درجه ای دمای پایتخت در 24 ساعت آینده/ فردا دمای تهران به صفر می‌رسد



اخبار ,اخبار اجتماعی ,دمای هوای تهران

 

اخبار اجتماعی - کاهش 8 درجه ای دمای پایتخت در 24 ساعت آینده/ فردا دمای تهران به صفر می‌رسد

مدیرکل پیش بینی و هوای سریع سازمان هواشناسی از کاهش 8 درجه ای دمای هوای تهران طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: دمای هوای تهران فردا به صفر می رسد.

عبدالرضا  امیدوار شهری گفت: بر اساس اخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز فعالیت سامانه بارشی همچنان در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه های زاگرس و به تدریج دامنه های جنوبی البرز خواهد بود که پیامد آن افزایش ابر، وزش باد، کاهش دما، بارش باران و در نواحی مرتفع و سردسیر برف است.

وی گفت:با نفوذ هوای سرد از سمت شمال به سواحل دریای خزر پیش بینی می شود که امشب بارش باران و برف و کاهش دما در سواحل جنوبی دریای خزر و اردبیل روی دهد. امشب بارشها در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر و دامنه های زاگرس شدت بیشتری خواهد داشت.

امیدوار شهری بیان کرد: فردا سامانه بارشی در سواحل مرکزی و شرقی خزر دامنه های شرقی البرز شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور فعال بوده و به تدریج از اواخر وقت سه شنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

وی ادامه داد: فردا آسمان تهران نیمه ابری در ارتفاعات همراه با بارش برف است بیشنه دمای پایتخت با 8 درجه کاهش نسبت به امروز برابر 7 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما با 3 درجه کاهش نسبت به امروز معادل صفر درجه سانتیگراد خواهد بود.
 اخبار اجتماعی - مهر