سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دفع پشه با اپلیکیشن!


با بی‌تاثیر شدن پشه‌کشها در خلاصی از این حشرات موذی، اکنون یک برنامه جدید گوشی هوشمند طراحی شده که کاربر تلفن همراه را از گزیده شدن توسط آنها نجات می‌دهد.

ایسنا: با بی‌تاثیر شدن پشه‌کشها در خلاصی از این حشرات موذی، اکنون یک برنامه جدید گوشی هوشمند طراحی شده که کاربر تلفن همراه را از گزیده شدن توسط آنها نجات می‌دهد.

اگرچه قبلا هم برنامه‌ها و نرم افزارهایی بدین منظور به گوشیهای تلفن همراه راه یافته بود، اما برنامه «دافع پشه» یا Mosquito Repellent گویا ویژگیهای دیگری دارد.

این برنامه با انتشار صداهای فرکانس بالا که پشه‌ها از آن متنفرند، این موجودات را فراری می‌دهد. با استفاده از این برنامه همچنین می‌توان تعداد حشرات موجود در محیط را پیگیری کرده و با یک ویژگی جدید موسوم به «M Tracker» نقشه‌هایی از مناطقی را که تعداد بیشتری پشه در آن وجود دارد، مشاهده کرد.

پس از دانلود کردن برنامه باید دکمه پشه را فشار داده و یک نور آبی، نماد پشه را نمایش خواهد داد و تولید اصوات با فرکانس بالا از آن پس، پشه‌های اطراف را فراری می‌دهند. این صداها برای انسان آزاردهنده نخواهد بود.

این برنامه رایگان که در Google Play Store در دسترس قرار گرفته و شارژ کمی مصرف می‌کند، از سطوح فرکانس قابل تنظیم برخوردار است تا بتوان آن را برای محیطهای دلخواه افراد یا خانواده‌ها مورد استفاده قرار داد.


ویدیو مرتبط :
دفع موش سوسک مارمولک مورچه پشه مار عقرب و... توسط دستگاه دفع کننده حشرات و حیوانات موذی (با ضمانت) بدون سمپاشی و سازگار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفع پشه با برنامه تلفن همراه!


با بی‌تاثیر شدن پشه‌کشها در خلاصی از این حشرات موذی، اکنون یک برنامه جدید گوشی هوشمند طراحی شده‌اند که کاربر را از گزیده شدن توسط آنها نجات می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: با بی‌تاثیر شدن پشه‌کشها در خلاصی از این حشرات موذی، اکنون یک برنامه جدید گوشی هوشمند طراحی شده‌اند که کاربر را از گزیده شدن توسط آنها نجات می‌دهد.

برنامه «دافع پشه» (Mosquito Repellent) با انتشار صداهای فرکانس بالا که پشه‌ها از آن متنفرند، این موجودات را فراری می‌دهد.

با استفاده از این برنامه همچنین می‌توان تعداد حشرات موجود در محیط را پیگیری کرده و با یک ویژگی جدید موسوم به « M Tracker» نقشه‌هایی از مناطقی را که تعداد بیشتری پشه در آن وجود دارد، مشاهده کرد.

پس از دانلود کردن برنامه باید دکمه پشه را فشار داده و یک نور آبی به نمایش نماد پشه خواهد پرداخت. این نماد به تولید اصوات با فرکانس بالا خواهد پرداخت که پشه‌ها را فراری می‌دهند.

از آنجایی که این صداها کمی بلندتر از سوت سگها هستند، برای انسان آزاردهنده نخواهد بود.

این برنامه رایگان که در Google Play Store در دسترس قرار گرفته و شارژ کمی مصرف می‌کند، از سطوح فرکانس قابل تنظیم برخوردار است تا بتوان آن را برای محیطهای دلخواه مورد استفاده قرار داد.