سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دفاع لاک‌پشت در برابر کروکودیل +عکس


با اینکه کروکودیل‌ها از خزندگان بسیار نیرومند به شمار می‌آیند اما می‌بینیم که لاک‌پشت در برابر آن کم نمی‌آورد و همچنان در برابر حملات آن از خود دفاع می‌کند.

خبرگزاری فارس: با اینکه کروکودیل‌ها از خزندگان بسیار نیرومند به شمار می‌آیند اما می‌بینیم که لاک‌پشت در برابر آن کم نمی‌آورد و همچنان در برابر حملات آن از خود دفاع می‌کند.

 کروکودیل که دارای فک و دندان‌های بسیار نیرومند است اما در این تصاویر می‌بینیم که برای خوردن لاک‌پشت به سختی می‌افتد و تقلای زیادی می‌کند.

تمساح یا کروکودیل جانوری است خزنده دارای چهار دست و پا، در آب به راحتی شنا می‌کند، اما همیشه در آب نمی‌ماند و تخم‌هایش را در خشکی می‌گذارد.

این خزنده آبی و خشکی بزرگ در سراسر مناطق استوایی آفریقا، آسیا، آمریکا و استرالیا زندگی می‌کند. تمساح مانند سایر موجودات ساکن در رودخانه‌ها و دریاچه‌ها و سرزمین‌های مرطوب در آب‌های شیرین و گاهی در آب‌های کمی شور زندگی می‌کند.

دفاع لاک‌پشت در برابر کروکودیل+تصاویر

دفاع لاک‌پشت در برابر کروکودیل+تصاویر

دفاع لاک‌پشت در برابر کروکودیل+تصاویر


ویدیو مرتبط :
ترکیدن لاک پشت در دهان کروکودیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عشق 50میلیون ساله دو لاک‌پشت +عکس



عشق 50میلیون ساله دو لاک‌پشت +عکس

کشف اخیر دانشمندان درباره فسیل لاک‌پشت‌‌هایی با 50میلیون سال قدمت باعث شگفتی محققان شده است.

این لاک‌پشت‌‌ها متعلق به 50 میلیون سال پیش هستند که از گونه‌‌های منقرض شده به شمار می‌آیند. این لاک‌پشت‌‌ها نر و ماده هستند و در کنار هم جان باخته‌اند. لاک‌پشت‌‌های نر دارای دمی بلندتر بوده و لاک‌پشت‌‌های ماده دمی کوتاه‌تر داشته‌اند.

بر اساس تحقیقات اولیه دانشمندان، این لاک‌پشت‌‌ها در پی گاز‌های سمی ناشی از برخورد یک شهاب‌سنگ یا آتشفشانی عظیم کشته شده‌اند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

جالب آن‌که پس از گذشت 50 میلیون سال، پوست سخت لاک‌پشت‌‌ها شکل خود را به‌طور جالبی حفظ کرده‌ است که این موضوع باعث توجه بیشتر مردم آلمان به این موضوع شده است.

با توجه به در کنار هم قرار گرفتن این دو لاک پشت، محققان آنها را نماد عشق و علاقه به زندگی مشترک می دانند و دلیل ماندگاری آنها پس از این همه سال را همین موضوع تفسیر می کنند/باشگاه خبرنگاران