سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دستگیری مرد کله هندوانه ای! +عکس


به گفته شاهدان این مرد که به "مرد کله هندوانه ای" معروف شده است یک هندوانه توخالی را روی سرش قرار می داد به طوری که کسی چهره اش را تشخیص نمی داد پس با حضور در مترو مردم را می ترساند.

باشگاه خبرنگاران: چندی پیش مترو شهر پکن شاهد یک مرد عجیب بود که مسافران را می ترساند و به نظر از این کار بسیار لذت می برد تا اینکه با شکایت های مختلف بالاخره پلیس توانست این مرد را دستگیر و بازداشت کند..

به گفته شاهدان این مرد که به "مرد کله هندوانه ای" معروف شده است یک هندوانه توخالی را روی سرش قرار می داد به طوری که کسی چهره اش را تشخیص نمی داد پس با حضور در مترو مردم را می ترساند.

دستگیری مرد کله هندوانه ای +عکس

او در چند هفته گذشته چندین بار مردم را ترسانده بود ولی هیچگاه به کسی آسیبی وارد نمی کرد. پلیس اعلام کرده است که او به خاطر استفاده بیش از حد از مشروبات الکلی به این حالت اذیت کردن می رسیده و تنها برای خنده این هندوانه را استفاده کرده است.


ویدیو مرتبط :
مبارزه قویترین مرد جهان با باب ساب بی کله ( کله خرس )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد کله فولادی +عکس



سر یکی از بخش های بسیار حساس در بدن است و باید از آن به دقت مراقت کرد تا مبدا دچار مشکل شود. ضربه های محکم به سر می تواند بسیار خطرناک و همچنین کشنده باشد.

حتما در هنگام ایستادن در ایستگاه مترو با اخطارهای "نباید از خط مجاز عبور کنید" روبرو شده اید. این اخطارها همیشه برای حفظ جان شما هستند.

"استفان رایت" کسی است که به این اخطارها توجه خاصی ندارد و البته این باعث شده است که با یک قطار مترو تصادف کند ولی از روی خوش شانسی همچنان زنده است.

چندی پیش این مرد انگلیسی در حالی که خیلی خسته و خواب آلود به همراه فرزندانش در ایستگاه ایستاده بوده است برای دیدن مترو کمی خم می شود اما در همین حال ناگهان مترو با سرعت بیش از 120 کیلومتر به سر او می کوبد.

مرد کله فولادی , اخبار گوناگون

این تصادف البته باعث نشد تا آسیبی به او برسد و او به راه خودش ادامه داد. این درحالی است که پلیس احتمال انجام یک سوقصد را می داد و کل مترو را برای دوساعت به حالت تعطیل در آورد.

روز بعد او به خاطر درد شدیدی و مقداری کبودی به پزشک مراجعه می کند و البته پزشکان نیز سلامت کامل او را تایید می کنند و می گویند مشکل خاصی ندارد.

استفان می گوید: در لحظه برخورد احساس گیجی کردم اما می دانستم که در صورت افتادن فرزندانم خواهند ترسید و به همین علت محکم به راه خودم ادامه دادم.

منبع:yjc.ir