سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دستگاه لاغری مخصوص تنبل‌ها! +عکس


اگر برای سوزاندن چربی های زائدتان فرصت ندارید ورزش کنید.

باشگاه خبرنگاران: اخیراً دستگاهی طراحی شده که به شما میزان چربی که در هر لحظه می سوازنید را گزارش می دهد.

دستگاه لاغری مخصوص تنبل‌ها! +عکس

این دستگاه فعالیت هایی که چربی بدن را بیشتر می سوزاند طبق ویژگی های بدنی تان به شما گزارش می دهد.

این دستگاه وقتی که شما شروع به فعالیت جدیدی کنید ظرف ۱۰ ثانیه میزان چربی را که در بدنتان می سوزاند از طریق بلوتوث به موبایل تان ارسال می کند.

این دستگاه از روی بازدم میزان چربی که در حال از بین رفتن است را تشخیص می دهد.

از آنجا که چاقی خطر ابتلا به بیماری های خطرناک را بالا می برد این دستگاه می تواند نظارتی باشد بر روند از بین رفتن چربی های بدن.


ویدیو مرتبط :
‫10 اختراع مخصوص تنبل ها‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تخت خواب مخصوص برای تنبل ها! +عکس


اولین وظیفه نه چندان خوشایندی که روزها بعد از بیدار شدن از خواب با آن روبرو هستیم جمع و جور کردن تخت است. اما دیگر نگران نباشید چون تکنولوژی حتی انجام این وظیفه کوچک و ساده را هم برای ما آسان خواهد کرد!





صبح بخیر: اولین وظیفه نه چندان خوشایندی که روزها بعد از بیدار شدن از خواب با آن روبرو هستیم جمع و جور کردن تخت است. اما دیگر نگران نباشید چون تکنولوژی حتی انجام این وظیفه کوچک و ساده را هم برای ما آسان خواهد کرد!

به گزارش صبح بخیر، شرکت اسپانیایی OHEA به تازگی تخت هوشمندی را به بازار عرضه کرده است، تختی الکترونیکی که خودش را مرتب می کند!



به محض خارج شدن شما از تخت، دو بازوی مکانیکی که در دو طرف تخت قرار گرفته و هرکدام به یک غلتک مجهز هستند، در عرض 50 ثانیه پتو را به سمت بالای تخت می برند. سپس دو قسمت تاقچه مانند که در بالای تخت قرار دارند بالش ها را بالا برده و پتو در زیر بالش ها قرار می گیرد. نکته جالب اینکه حتی می توانید دکمه آن را فشار ندهید چون دکمه آن هم به طور دستی و هم به طور اتوماتیک کار می کند. در واقع به فاصله 3 ثانیه پس از زمان بیدار شدن فرد، این تخت به طور خودکار کار خود را شروع می کند.



البته سازندگان این تخت به فکر امنیت افراد نیز بوده اند و آن را به ابزاری مجهز کرده اند که به تخت اجازه نمی دهد تا زمانی که کسی روی تشک دراز کشیده  کار خود را شروع کند.