سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

در سختی چه کسی زنده می ماند؟



حکایت آموزنده,داستان و حکایت

حکایت جالب در سختی چه کسی زنده می ماند

 

دو نفر از اهالى خراسان ، با هم به سفر رفتند، یكى از آنها ضعیف بود و هر دو شب ، یكبار غذا مى خورد، دیگرى قوى بود و روزى سه بار غذا مى خورد، از قضاى روزگار در كنار شهرى به اتهام اینكه جاسوسى دشمن هستند، دستگیر شدند، و هر دو را در خانه اى زندانى نمودند، و در آن زندان را با گل گرفتند و بستند، بعد از دو هفته معلوم شد كه جاسوس ‍ نیستند و بى گناهند. در را گشودند، دیدند قوى مرده ، ولى ضعیف زنده مانده است ، مردم در این مورد تعجب نمودند كه چرا قوى مرده است ؟!


طبیب فرزانه اى به آنها گفت : اگر ضعیف مى مرد باعث تعجب بود، زیرا مرگ قوى از این رو بود كه پرخور بود، و در این چهارده روز، طاقت بى غذایى نیاورد و مرد، ولى آن ضعیف كم خور بود، مطابق عادت خود صبر كرد و سلامت ماند.

 

 منبع:hammihan.com


ویدیو مرتبط :
آیا او زنده ماند!؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سگی پس از دوبار شكیك به سرش زنده ماند!



 

 

سگی پس از دوبار شكیك به سرش زنده ماند!

 

رییس مركز نگهداری از حیوانات انگلستان از نجات معجزه آسای یك سگ پس از دو بار شلیك به سرش خبر داد.

 

 

«تاد موسر» رییس مركز نگهداری و درمان حیوانات انگلستان در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این كشور، یادآور شد: این سگ پس از چهار روز توسط یك رهگذر به این مركز منتقل شد.

 

پزشكان با كمال تعجب متوجه شدند كه این سگ دو بار مورد شلیك گلوله قرار گرفته است، اما به طرز معجزه آسایی زنده مانده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: به این سگ بیچاره دو بار شلیك كرده بودند. خون زیادی از دست داده بود و جمجمه اش تقریبا متلاشی شده بود. او را درون جوی آب رها كرده بودند تا جان دهد.

 

«شارلوت لانگ» صاحب این سگ نیز به خبرگزاری آسوشیتدپرس، اضافه كرد: چهار روز پیش «رینكلز» گم شد. هر چه منتظر ماندیم تا به خانه باز گردد، نیامد.

 

در نهایت از مركز نگهداری حیوانات با ما تماس گرفتند. من واقعا نمی دانم چه كسی به این سگ شلیك كرده است.همیشه می گویند، گربه ها ۹ تا جان دارند، اما سگ بیچاره من واقعا شانس آورده است./خبرگزاری ایسنا