سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دردسرهای چهار قلوهای چینی +عکس


این روزها داشتن یک بچه و بزرگ کردن آن هم کار هر کسی نیست حالا فکر کنید که پدر و مادر این چهار قلوی چینی که کاملا شبیه به یکدیگر هستند چه درسرهایی دارند.

خبرگزاری  فارس: این روزها داشتن یک بچه و بزرگ کردن آن هم کار هر کسی نیست حالا فکر کنید که پدر و مادر این چهار قلوی چینی که کاملا شبیه به یکدیگر هستند چه درسرهایی دارند.
 


 یک پدر و مادر چینی که بچه های چهار قلوی خود را برای رفتن به مدرسه آماده می‌کردند به فکر افتادند تا با روشی عجیب مشکلی که در خانه گریبانگیر آنهاست را بر طرف کنند و بچه ها و معلم های مدرسه را از شر این مشکل خلاص کنند.



پدر و مادر ژیانگ یونلونگ، ژیانگ یونژائو، ژیانگ یونهان و ژیانگ یونلین تصمیم گرفتند تا با تراشیدن شماره بچه ها به ترتیب به دنیا آمدنشان خیال معلم ها را از بابت تشخیص آنها راحت کنند، زیرا این بچه ها آنقدر شبیه یکدیگر هستند که حتی پدرشان هم نمی تواند آنها را از یکدیگر تشخیص دهد.


ویدیو مرتبط :
عکس برداری سه قلوهای سونگ ایل گوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این عکس ها را ببینید، جنس چینی نخرید


خودتان ببینید و قضاوت کنید آیا باز هم رقبت به خرید جنس چینی می کنید یا نه ؟؟؟؟