سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دردسرهای زندگی مشترک از نوع ایرانی


کاریکاتورهای زیبا و دیدنی که بیشتر به مسائل و گفتگوهای جالب قبل از ازدواج اشاره می کند و دغدغه ها و سوال دوطرف نیز در این کاریکاتورهای به صورت طنز و جالب بیان شده است که امید است از این کاریکاتورهای جالب و دیدنی نهایت لذت را ببرید.




ویدیو مرتبط :
‫دردسرهای بی توجهی در زندگی مشترک‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوع لباس؛ راز دوام زندگی مشترک 65 ساله!


مل و جویی شوانک، راز موفقیت زندگی مشترک 65 ساله خود را لباس هایی می دانند که در این سال ها به تن کرده اند.

 
 


صبح بخیر : مل و جویی شوانک، راز موفقیت زندگی مشترک 65 ساله خود را لباس هایی می دانند که در این سال ها به تن کرده اند.

به گزارش صبح بخیر؛ این زوج سالخورده که در شهر کوچکی در نبراسکا زندگی می کنند 146 دست لباس در کمدشان دارند که با هم سِت شده اند. آنها می گویند در این سال ها هرگز خانه را ترک نکرده اند مگر اینکه طرح و رنگ لباس هایشان به نوعی به هم شباهت داشته باشد.



آنها این کار را یکی از عواملی می دانند که در این 6 و نیم دهه به صمیمیت و نزدیکی هرچه بیشترشان کمک کرده است. آقای شوانک، که 65 سال است در کنار همسرش در یک گلفروشی کار می کند، می گوید " کراوات من، و معمولاٌ کت من، از همان پارچه ای تهیه می شوند که پیراهن  جویی از آن تهیه شده است. لباس های ما معمولاٌ گلدار هستند که شاید اشاره ای به شغل ما باشد. ما هنوز نمی توانیم به خودمان اجازه بدهیم که با لباس های ناهماهنگ از خانه بیرون برویم."



یکی دیگر از عواملی که به دوام زندگی مشترک خانم و آقای شواک کمک کرده است، تقسیم قدرت است. خانم شوانک می گوید "ما از همان اوایل ازدواج تصمیم گرفتیم قدرت را به طور مساوی بین خودمان تقسیم کنیم. شوهرم از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر رئیس خانه است و من از 5 بعد از ظهر تا 8 صبح روز بعد."

شاید به همین دلیل باشد که همیشه این خانم شوانک است که لباس روز بعد را انتخاب می کند.