سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دراز ترین نقاشی دنیا! +عکس


ادموند چن ، هنرمند چینی الاصل با رسم نقاشی به طول 601 متر كه تمام این نقاشی طویل را خودش ترسیم كرده ، نامش را در كتاب ركوردهای گینس به عنوان طویل ترین نقاشی انفرادی جهان به ثبت رسانید.

باشگاه خبرنگاران: ادموند چن ، هنرمند چینی الاصل با رسم نقاشی به طول 601 متر كه تمام این نقاشی طویل را خودش ترسیم كرده ، نامش را در كتاب ركوردهای گینس به عنوان طویل ترین نقاشی انفرادی جهان به ثبت رسانید.

رکورد قبلی متعلق به مردی مكزیكی بود كه با ترسیم 411 متر نقاشی پیشتاز این موضوع بود كه هم اكنون چن ركورد جدیدی را در این زمینه ثبت كرد.






ویدیو مرتبط :
دراز ترین زبان دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقاشی با گلوگیرترین شئ دنیا +عکس



نقاشی با گلوگیرترین شئ دنیا +عکس

یکی از آزاردهنده ترین بخش های یک ماهی تیغ های آن است به گونه ای که شاید گاهی باعث مرگ نیز بشود اما همین تیغ های کشنده نیز می توانند به زیباترین آثار هنری تبدیل شوند.

تنها کمی ذوق هنری لازم است تا از سخت ترین و بی روح ترین چیزها بزرگترین اثار هنری را بتوان ساخت و آن ها را به لطیف ترین چیزها تبدیل کرد.

این دقیقا همان ذوق هنری است که "النا ژورواسکایا" دارد و از آن برای تبدیل کردن تیغ های سخت و ماهی ها به نقاشی استفاده کرده است و آن ها را در نقاط مختلف شهر به نمایش گذاشته است.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این خانم که یک هنرمند مستقل است با استفاده از تیغ و استخوان ها و چشم ماهی ها نقاشی های مختلفی را کشیده است  و آن ها را در دو نوع مختلف:1-دقت در جزئیات و 2- مدل های عجیب به نمایش گذاشته است.

"النا" از هفت سال پیش کار بااستخوان ها را آغاز کرده است. او برای اینکار خودش مجبور شد تا ماهیگیری نیز یاد بگیرد و به گفته خودش این هنر او به مذاق همه خوش امده است. او برای این کار خودش از ماهی های مختلف استفاده کرده است./باشگاه خبرنگاران

 

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب