سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دختر 12 ساله‌، راپونزل واقعی! +عکس


راپونزل واقعی پیدا شد! داستان راپونزل را به خاطر دارید؟ راپونزل دختری بود که جادوگری به نام «گوتل» او را مانند یک زندانی پرورش داد و نام «راپانزل» (تربچه) را برای او انتخاب کرد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: راپونزل واقعی پیدا شد! داستان راپونزل را به خاطر دارید؟ راپونزل دختری بود که جادوگری به نام «گوتل» او را مانند یک زندانی پرورش داد و نام «راپانزل» (تربچه) را برای او انتخاب کرد. وقتی دختر به دوازده سالگی رسید، جادوگر او را در قلعه‌ای در اعماق جنگل زندانی کرد که پله یا دری به بیرون نداشت؛ فقط یک اتاق داشت و یک پنجره. وقتی جادوگر به برج می‌رسید فریاد می‌زد: «راپانزل، راپانزل، موهای زیبایت را پایین بینداز تا بیاییم بالا.» در آخر هم این دختر با شاهزاده ای ازدواج می کند و تا پایان عمر خوب و خوش با هم زندگی می کنند.

نکته اصلی این داستان، موهای طلایی و بسیار بلند راپونزل بود که البته به داستان رودابه و زال نیز شباهت بسیار دارد. در شاهنامه نوشته شده است رودابه موهای بسیار بلندی داشت و آنها را پایین می انداخت تا زال بتواند بالا برود.

این همه مقدمه چینی کردیم بگوییم، در عصر حاضر هم دختری 12 ساله با موهای طلایی زندگی می کند که موهای بسیار بلند و فوق العاده زیبایی دارد.

دختر 12 ساله‌ای که یک متر مو دارد

قد موهای این دختر یک متر و 5 سانتی‌متر است. او در تمام 12 سال زندگی فقط سه بار موهایش را کوتاه کرده است. صاحب این موهای بلند و طلایی و زیبا، «کیتی وایت» نام دارد. البته این همه زیبایی دردسرهایی هم برای کیتی دارد؛ به طور مثال، شستن این حجم موی زیاد حدود یک ساعت زمان می خواهد، یک ساعت هم برای خشک کردن آن باید وقت بگذارد.

شایان ذکر است، با اینکه موهای او از یک متر هم بیشتر است اما هنوز نمی‌تواند رکورد گینس را بشکند. بلندترین مویی که در گینس ثبت شده است، به دختری به نام «آشا ماندلا» تعلق دارد که یک متر و 70 سانتی‌متر است.

دختر 12 ساله‌ای که یک متر مو دارد

دختر 12 ساله‌ای که یک متر مو دارد

دختر 12 ساله‌ای که یک متر مو دارد

دختر 12 ساله‌ای که یک متر مو دارد

دختر 12 ساله‌ای که یک متر مو دارد

دختر 12 ساله‌ای که یک متر مو دارد


ویدیو مرتبط :
داستان واقعی دختر 19 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز پدر و معلمان مدرسه به دختر 12 ساله+عکس



تجاوز,عکس تجاوز,تجاوز به دختران
باردار شدن دختر 12 ساله در هاله‌‌ای از ابهام؛
تجاوز پدر و معلمان مدرسه به دختر 12 ساله+عکس

به گزارش منابع خبری چین نوزاد دختر نوجوان 12 ساله چینی سالم به دنیا آمد و مادر و کودک در سلامت کامل به سر می برند.

 به نقل از شین موآ: یکی از شهروندان صاحب مقام دولتی در همسایگی روستای "کیوای یانگ" استان "هونان" چین در اعتراف خود گفت به دلیل داشتن رابطه جنسی با دختر 12 ساله ام او را باردار کردم.
پس از دستگیری وی در پی شکایت مادر این دختر 12 ساله نزد پلیس پدر مجرم شناخته و دستگیر شد.

به گزارش این خبرگزاری وکلای مدافع این مقام دولتی ادعا کرده اند که وی هیچ نقشی در این زمینه نداشته و اعترافهای وی بی پایه و بی اساس و پدر 74 ساله مجبور به اعتراف از سوی پلیس شده است.
پس از آزمایش DNA ثابت شد که او پدر نوزاد است اما دختر 12 ساله اش پدرش را مبرا از این عمل می داند.
وی در حضور پلیس گفت چندین بار از سوی سه تن از معلمین مدرسه مورد تجاوز قرار گرفته است و حتی مدیر مدرسه نیز با تهدید دختر را وادار به سکوت کرده است.

به گفته این دختر 12 ساله بعد از مورد سوء استفاده قرار گرفتن از جانب سه معلم و مدیر مدرسه نزد پلیس شکایت کردم اما مدیر مدرسه را در حال رشوه دادن به افسر پلیس حین تحقیقات بر روی این موضوع دیدم.

به گزارش این خبرگزاری: پدر 74 ساله در حالی که نزد پلیس اعتراف می کرد گفت: در آن زمان کنترل رفتارم به دلیل مصرف الکل قابل کنترل و پیش بینی نبود من مقصر این عمل هستم.
پرونده همچنان در دادگاه در حالی بررسی است.

 باشگاه خبرنگاران