سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دختر موتور سوار ایرانی در دیوار مرگ


نگار مدنی، تنها دختر موتورسوار دیوارمرگ ایران، از سن 6 سالگی موتور سواری می‌کند. نگار در چندین فیلم از جمله دیوار به عنوان بدل حضور داشته و تا قبل از این در دیوار مرگ یکی از پارک‌های معروف تهران موتورسواری می‌کرد ولی مسئولین این پارک به او اجازه موتورسواری ندادند و عنوان کردند که دختر اجازه موتورسواری در دیوار رو ندارد.

نگار مدنی، تنها دختر موتورسوار دیوارمرگ ایران، از سن 6 سالگی موتور سواری می‌کند. نگار در چندین فیلم از جمله دیوار به عنوان بدل حضور داشته و تا قبل از این در دیوار مرگ یکی از پارک‌های معروف تهران موتورسواری می‌کرد ولی مسئولین این پارک به او اجازه موتورسواری ندادند و عنوان کردند که دختر اجازه موتورسواری در دیوار رو ندارد. نگار در حال حاضر در یکی از شهرستان‌های تهران مشغول موتورسواری بوده و آرزویش این است کسی مانع کارش نشود و بتواند به این کار که فقط به دلیل عشق و علاقه انجام می‌دهد ادامه بدهد. هیچ لذتی برام بالاتر از این نیست وقتی میبینم که دختران هم سن و سال من از این کار من احساس غرور و توانایی می‌کنند و این کار من به اونها اعتماد به نفس می ده .


ویدیو مرتبط :
آیتم معرفی دختر موتور سوار دیوار مرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ اسرارآمیز دختر ایرانی در هشتل دوبی



مرگ اسرارآمیز دختر ایرانی در هتل دوبی

مرگ اسرار‌آمیز دختر ایرانی در سقوط از طبقه دهم یك هتل در دوبی از سوی بازپرس جنایی پایتخت رازگشایی خواهد شد.

همسفران این دختر تیزهوش كه دو پسر و یك دختر هستند و در بازداشت به سر می‌برند ادعاهای عجیبی دارند.

سقوط مرگبار
ساعت هفت غروب 28 فروردین ماه سال جاری مسافرانی كه در هتل معروف دوبی در حال استراحت یا سرگرم تفریح بودند صدای جیغ بلندی را شنیدند و با صحنه‌ای وحشتناك روبه‌رو شدند.

جسد دختری جوان روی سنگفرش محوطه بیرونی‌هتل افتاده بود و چند زن و مرد از پنجره طبقه دهم یكی از اتاق‌ها وحشت‌زده به پایین نگاه می‌كردند.

دقایقی نگذشته بود كه تیمی از مأموران پلیس محلی دوبی خود را بالای سر جنازه رساندند و در تحقیقات خود دریافتند قربانی دختر 21 ساله ایرانی به نام «فروغ» است كه با یك تور مسافرتی برای گردش 3 ساعت پیش به دوبی وارد شده است.

وقتی بررسی‌ها نشان داد فروغ دانشجوی مدیریت صنعتی دانشگاه اهواز است ماجرای مرگ مرموز وی از سوی لیدر تور هوایی به دانشگاه اهواز گزارش شد.وقتی استادان دختر دانشجو در جریان مرگ وی قرار گرفتند به پدر و مادرش در ایذه خبر دادند.از سوی دیگر، ماجرای مرگ این دختر ایرانی به مقامات سفارتخانه ایران در امارات اطلاع داده شد و اقدامات ویژه برای انتقال جسد فروغ به خاك ایران صورت گرفت و همسفران این دختر نیز تحت تعقیب قضایی و پلیسی قرار گرفتند.

شكایت در تهران
پدر فروغ كه هنوز باور ندارد دخترش بدون اجازه وی به دوبی سفر كرده باشد پس از مراسم خاكسپاری به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از همسفران فروغ شكایت كرد. بدین ترتیب، اسلام 32، كاظم 29 و رزا 32 ساله كه در این سفر مرگبار فروغ را همراهی كرده بودند بازداشت شدند.

در این مرحله بازپرس قریشی‌زاده از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران به تیمی از پلیس مأموریت داد كه تحقیقات فشرده‌ای را در خصوص رازگشایی سقوط مرگبار دختر دانشجو در دوبی به عمل آورند.

همسفران فروغ در بازجویی‌ها خود را در مرگ این دختر بی‌گناه دانستند و این در حالی بود كه پلیس دوبی در گزارش تجسس‌هایش اعلام كرده بود این چهار دختر و پسر ایرانی در هتل به اتاق‌های یكدیگر رفت و آمد داشته‌اند!

كارآگاهان با توجه به سرنخ‌های به‌دست آمده و در جریان تحقیقات دریافتند «اسلام» با وجود زندگی در تهران از مدت‌ها پیش تلفنی با فروغ رابطه دوستی داشته است.
اسلام وقتی دید دستش برای كارآگاهان رو شده است چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و گفت: اوایل بهمن ماه‌سال گذشته در حالی‌كه پاسی از شب گذشته بود ناگهان از صدای زنگ موبایلم كه‌خواب بودم پریدم.

وقتی گوشی را برداشتم آن‌سوی خط دختر ناشناسی پس از احوالپرسی گفت كه فروغ نام دارد و تنها بوده و نیاز به یك همدم دارد. پس از پنج دقیقه مكالمه از هم خداحافظی كردیم و چند روز بعد باز فروغ با من تماس گرفت و گفت خانواده‌اش در ایذه زندگی می‌كنند و خودش دانشجوی رشته مدیریت صنعتی در دانشگاه اهواز است.

پس از مدتی فروغ برای دیدن من به تهران آمد تا این‌كه فروردین امسال با من تماس تلفنی گرفت. از آنجا كه من مغازه لباس فروشی دارم و هر از گاهی برای خرید لباس به دوبی می‌روم به وی گفتم می‌خواهم برای خرید به امارات بروم كه ناگهان فروغ گفت من نیز با تو می‌آیم. می‌خواهم برای ادامه تحصیل در كالج امریكایی در آنجا ثبت‌نام كنم.فروغ 27 فروردین ماه سوار بر هواپیما به تهران آمد و فردای آن روز من و دوستم كاظم نیز كه می‌خواست با همسر موقتش برای تفریح به دوبی بیاید، برای گرفتن بلیت هواپیما اقدام كردیم و همان روز موفق شدیم با یك تور هوایی به دوبی مسافرت كنیم.

وی افزود: فروغ هزینه سفر را خودش پرداخت كرد. سه ساعت بعد از رسیدن به هتل متوجه شدم وی از طبقه دهم به پایین سقوط كرده است‌كه از شنیدن این خبر هولناك شوكه شدم و هنوز باور ندارم.رزا همسر موقت كاظم نیز در بازجویی‌ها به پلیس گفت: زمانی كه در اتاق هتل استراحت می‌كردیم زنگ موبایل اسلام به صدا درآمد. آن‌سوی خط همسر اسلام مشغول صحبت شد كه ناگهان فروغ وقتی متوجه شد اسلام زن دارد، به هم ریخت و عصبانی شد و به اتاقش رفت و اسلام نیز به دنبالش رفت. هنوز دقایقی نگذشته بود كه من و كاظم فهمیدیم وی از طبقه دهم هتل به پایین سقوط كرده است.

با اعترافات رزا، هر سه همسفر فروغ از سوی بازپرس قریشی‌زاده برای بازگشایی مرگ دختر جوان در اختیار پلیس قرار گرفتند.

گفت‌وگو با پدر فروغ
پدر فروغ در این خصوص به خبرنگار شوك گفت: دخترم رتبه اول تیزهوشان اهواز داشت و در دانشگاه این شهر دانشجو بود. وی در خوابگاه می‌ماند و همیشه تلفنی از حال وی باخبر بودیم. از آنجا كه دختر دیگرم در تهران است، وی همیشه برای دیدن خواهرش به تهران می‌آمد تا این‌كه فروردین امسال یك هفته‌ای از دخترم بی‌خبر ماندیم، تصور ما این بود كه وی در خانه خواهرش است تا این‌كه از دانشگاه اهواز با من تماس گرفتند و گفتند دخترم از طبقه دهم هتلی در دوبی به پایین سقوط كرده و كشته شده است كه من با شنیدن این خبر خیلی شوكه شده بودم چرا كه دخترم برنامه‌ای برای رفتن به دوبی نداشت.

مرد سیاهپوش گفت: اسلام و دوستانش عامل اصلی مرگ دخترم هستند و سقوط وی خیلی مشكوك به نظر می‌رسد بنابراین از اسلام، كاظم و رزا شكایت دارم.
/ایران