سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دخترک مو طلایی؛ راپونزل واقعی! +عکس


سوفی فیلدهاوس، دختر 6 ساله اهل فیلزورث انگلستان است که از 18 ماهگی تابحال به نوع مهلکی از دیابت به نام پرانسولینی مادرزادی (congenital hyperinsulinism) مبتلاست. او دختری با موهای طلایی بلند است که درست شبیه راپونزل، قهرمان داستان های کودکانه، است.

 
 
 

صبح بخیر: سوفی فیلدهاوس، دختر 6 ساله اهل فیلزورث انگلستان است که از 18 ماهگی تابحال به نوع مهلکی از دیابت به نام پرانسولینی مادرزادی (congenital hyperinsulinism) مبتلاست. او دختری با موهای طلایی بلند است که درست شبیه راپونزل، قهرمان داستان های کودکانه، است.



وقتی قند خون او می افتد، تنها دارو برای درمان او، داروئی به نام دیازوکساید است که باعث می شود موهای او سریعتر از حد نرمال رشد کند.

او یکی از معدود کودکانی است که در آزمایش مصرف روغن ماهی شرکت کرده است. در این آزمایش به شرکت کنندگان مکمل روغن ماهی به شکل کپسول داده می شود که شبیه روغن جگر ماهی کاد است. ثابت شده است که این درمان جدید آنقدر موفقیت آمیز است که دیگر سوفی دیازوکساید مصرف نمی کند.





ویدیو مرتبط :
عکس های راپونزل.تقدیمی راپونزل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر جدایی زوج محبوب مو طلایی (+عکس)



 خبر جدایی زوج محبوب مو طلایی: گویینت پالترو و کریس مارتین، پس از هفت سال از هم جدا می شوند

درست است که از حدود یک سال پیش، شایعاتی در مورد جدایی این زوج محبوب، به گوش می رسید، اما کمتر کسی فکر می کرد، کریس مارتین و گویینت پالترو، این زوج هنرمند محبوب، پس از هفت سال زندگی مشترک و داشتن دو فررند از هم جدا شوند. به گزارش کافه سینما، چند ساعتی است که خبر جدایی این دو، در خبرگزاری های انگلیسی زبان منتشر شده است. در ادامه ی این گزارش، نامه ی مشترک این زوج را که  در وبلاگ گویینت پالترو منتشر شده، می خوانیم:

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران سینما جهان


 اکنون با قلب هایی آکنده از اندوه، تصمیم گرفته ایم که از هم جدا شویم. ما برای حدود بیشتر از یک سال، سخت تلاش کردیم. گاهی به همراه هم و گاهی در تنهایی، تا ببینیم چه چیزی بین ما امکان پذیر است و به این نتیجه رسیدیم که در حالیکه همچنان همدیگر را بسیار دوست داریم، جدا از هم باقی بمانیم. 

 

با این حال، ما همچنان یک خانواده خواهیم بود، و در راه های بسیاری، نزدیک تر از آنچه قبلا بوده ایم. ما در نهایت، پدر و مادر دو فرزند بی نظیر هستیم و خواهش می کنیم  در این شرایط سخت، به فضای خصوصی زندگی ما و فرزندانمان، احترام گذاشته شود. ما همیشه سعی کردیم روابطمان خصوصی باشد و امیدواریم، با اینکه از هم جدا می شویم، قادر باشیم همان روند را ادامه دهیم.

با عشق،

گویینت و کریس
اخبار فرهنگی - کافه سینما