سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دانشگاه بابانوئل‌ها! +عکس


برخی بابانوئل‌ها کارشان را بسیار جدی می‌گیرند، بنابراین برای تقویت مهارت‌هایشان به دانشگاه می‌روند.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: باورتان بشود یا نه بابانوئل حرفه‌ای بودن کار دشواری است. فقط بحث پوشیدن لباس قرمز، گذاشتن ریش مصنوعی و درآوردن صدای هو...هو...هو آن هم به بهترین شکل ممکن نیست. درواقع برخی بابانوئل‌ها کارشان را بسیار جدی می‌گیرند؛ بنابراین برای تقویت مهارت‌هایشان به دانشگاه می‌روند.

دانشگاه بابانوئل‌ها! + تصاویر

بله! دانشگاه بابانوئل‌ها واقعیت دارد. این برنامه‌ی آموزشی تابستان هرسال به مدت 4 روز در «نوئر پُل»، دفتر شرکت برنامه‌های  نوئر در کلرادو برگزار می‌شود. این شرکت تیمی 70 نفره از بابانوئل‌های خودش را استخدام می‌کند و آموزش می‌دهد. در این مرکز به بابانوئل‌ها آموزش می‌دهند که چگونه جلوی دوربین بایستند، با رسانه‌های اجتماعی برخورد کنند، چگونه با کودکی روی زانوی خود بنشینند، چه عکس‌العملی در برابر خواسته‌های غیرواقعی کودکان برای کریسمس نشان دهند و چگونه در ایام تعطیلات سالم و سرحال باشند.

دانشگاه بابانوئل‌ها! + تصاویر

جودی نوئر رئیس این شرکت می‌گوید: دانشگاه بابانوئل الهام‌بخش قلب بابانوئل‌هاست. ازاین‌رو این دانشگاه اصول اخلاقی را به بابانوئل‌ها آموزش می‌دهد. البته ثبت‌نام در این دانشگاه کار آسانی نیست چراکه این مردان به‌عنوان نماینده ما با کودکان و مشتریانمان سروکار دارند. بنابراین باید یک وجه تمایز از دیگران داشته باشند. پیشینه‌ی هر داوطلب پیش از ورود به مرکز دقیق بررسی می‌شود و مصاحبه‌های متعددی را نیز باید پشت سر بگذارند. البته سابقه هنرپیشه‌ها، معلمان مدارس، سازندگان اسباب‌بازی، مشاور کودکان و افراد باتجربه بررسی نمی‌شود. در ضمن توانایی صحبت به چند زبان مختلف و داشتن سری پر از موهای سفید هم ضروری ست. درواقع 96 درصد بابانوئل‌های حرفه‌ای نوئر خودشان به‌صورت طبیعی ریش دارند.

میزان پرداختی به بابانوئل‌ها هم بر اساس میزان تجربه‌، محل کار ، تعداد سنواتی که با سازمان همکاری می‌کنند و مسائلی ازاین‌دست تعیین می‌شود.


ویدیو مرتبط :
دانشگاه حیولاها-یه عکس بادوبله خودم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: حاشیه حضور روحانی در دانشگاه


حاشیه سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت روز دانشجو.

 
 
 
 
  صبح بخیر: حاشیه سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت روز دانشجو.