سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

داعشی‌ ها به بلژیک رسیدند! +عکس


عده‌ای از شرکت‌کنندگان در کارناوال شهر آلوست بلژیک با شبیه کردن خود به اعضای داعش، سر و صدای زیادی به راه انداختند.

خبرگزاری ابنا: عده‌ای از شرکت‌کنندگان در کارناوال شهر آلوست بلژیک با شبیه کردن خود به اعضای داعش، سر و صدای زیادی به راه انداختند.

هر ساله کارناوالی در شهر «آلوست» در بلژیک برگزار می‌شود که بخاطر جنبه‌های سیاسی پررنگ، کارناوال در سطح بین‌المللی معروف است.

امسال نیز مانند هر سال، لباس‌های به کار رفته در این کارناوال توسط شرکت‌کنندگان، ببیندگان این کارناوال را شوکه کرد.

عده‌ای از شرکت‌کنندگان در کارناوال با شبیه کردن خود به اعضای گروه تروریستی داعش حسابی سر و صدای زیادی به راه انداختند. هرچند کسانی که بطور حرفه‌ای این کارناوال را دنبال می‌کنند، چندان هم از حضور داعش در این کارناوال جا نخوردند.

به هر روی، شبکه‌های مجازی پس از این حادثه پر شد از تصاویر «جهادگرایان قلابی» در خیابان آلوست. برخی آن را مسخره دانستند و برخی دیگر آن را تحریک‌کننده خواندند.

یکی از کسانی هرساله برای دیدن کارناوال به شهر آلوست می‌رود، گفت: حضور داعش در کارناوال در ابتدا کمی من را شوکه کرد؛ هرچند ما به حضور اتفاقات روز سیاسی در این کارناوال عادت کرده‌ایم. اغلب شرکت‌کنندگان، اتفاقات مهم سال را در غالب کارناوال به شوخی می‌گیرند، پس حضور داعش خیلی هم دور از انتظار نبود.

وی افزود: اتفاقاتی که پیرامون داعش افتاده، مسائلی بسیار جدی است اما شاید گاهی لازم است چند قدمی به عقب برداریم و دنیا را آنگونه که هست قبول کنیم و کمی به آن بخندیم.

شرکت‌کنندگانی که خود را به شکل داعش درآورده بودند، در گفت‌وگو با رسانه‌ها عنوان کرده‌اند قصد تمسخر افرادی را داشته‌اند که برای جنگ به سوریه می‌روند.

داعشی‌ ها به بلژیک رسیدند! +عکس

داعشی‌ ها به بلژیک رسیدند! +عکس

داعشی‌ ها به بلژیک رسیدند! +عکس

داعشی‌ ها به بلژیک رسیدند! +عکس

داعشی‌ ها به بلژیک رسیدند! +عکس

داعشی‌ ها به بلژیک رسیدند! +عکس

داعشی‌ ها به بلژیک رسیدند! +عکس


ویدیو مرتبط :
دانشجوهای پزشکی داعشی از راه رسیدند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارناوال خیابانی بلژیک، جولانگاه داعشی‌ها شد +عکس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در صحنه‌ای عجیب در یک کارناوال خیابانی در بلژیک ضمن به نمایش گذشته شدن پرچم‌های سیاه مانند پرچم گروهک تروریستی داعش، افرادی با ریش بلند و زنانی نقابدار مشابه داعشی‌ها راهپیمایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، این کارناوال خیابانی در شهر الوست بلژیک برگزار و در آن پرچم هایی مانند پرچم داعش به اهتزار در آمد و گروهی از مردان و زنان با ریش و نقاب داعشی خودنمایی کردند.

پایگاه اینترنتی"هسپرس" نوشت: در این کارناوال 3 روزه که اجازه داده شد خودرویی با ظاهر نظامی مسافت 6 کیلومتری را در این شهر طی کند، رفتار داعش در میان انبوه تماشاگران، شبیه سازی شد.

از آنجایی که مقامات ذی ربط بلژیک اجازه داده اند که افرادی با لباس "جهادی ها" (داعشی ها)، وارد این کاروان شادی شوند پس بدون شک ناگزیر شده اند که برای جلوگیری از هرگونه رویداد احتمالی، تدابیر امنیتی شدیدتری اتخاذ کنند.

تصاویر این کارناوال خیابانی به شیوه ای تمسخر آمیز بیانگر بخشی از درد و رنج زنان در سایه داعش است زیرا زنان مجبورند لباس هایی بپوشند که به طور کامل در آن مخفی شوند و این درحالی بود که شمار زیادی از مردم این مراسم را با دقت تمام دنبال می کنند.

انتظار می رود که تعداد شرکت کنندگان در این کارناوال خیابانی به 17 هزار نفر برسد؛ سیاستمداران بلژیکی نیز در این کارناوال شرکت می کنند تا به شیوه ای خاص به مشکلات بلژیک و جهان بپردازند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار بین الملل - العالم