سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

داستان غم انگیز آخوندک عاشق +عکس


عکس های خیره کننده ی عکاس اندونزیایی یودی سائو(Yudy Sauw) نشان دهنده ی یک رسم بسیار خاص در آخوندک های قهوه ای است.

صبح بخیر: عکس های خیره کننده ی عکاس اندونزیایی یودی سائو(Yudy Sauw) نشان دهنده ی یک رسم بسیار خاص در آخوندک های قهوه ای است.

سائو نزدیک منزلش یک آخوندک را دید در حالی که یک گل سفید برای معشوقش در دست گرفته بود. در عکسی دیگر، آخوندک ماده درحال تعظیم کردن دیده می شود در حالی که یک آخوندک دیگر به آنها پیوسته است. در عکس سوم آخوندک عاشق همچنان ایستاده و انگار دو آخوندک دیگر در حال گفتگو هستند.

نکته ی غم انگیز ماجرا اینجاست که آخوندک ها برای گرایش عجیبشان به هم نوع خواری مشهور هستند. آخوندک های ماده هنگام جفتگیری سر آخوندک نر را کنده و او را میخورند.

فصل جفت گیری از آغاز پاییز شروع می شود و آخوندک های ماده تخم گذاری می کنند تا به کپسول های سفتی تبدیل شوند که نوزادان از آن بیرون می آیند.

داستان غم  انگیز آخوندک عاشق
پانویس عکس اول: عکس های فوق العاده ی عکاس اندونزیایی یودی سائو( Yudy Sauw) آخوندک ها را از نزدیک نشان میدهد.

داستان غم  انگیز آخوندک عاشق
پانویس عکس دوم:
اینجا آخوندک ماده در حال تعظیم به آخوندک عاشق است که گلی در دست دارد، در حالی که یک آخوندک دیگر به آنها پیوسته است.

داستان غم  انگیز آخوندک عاشق
پانویس عکس سوم:
آخوندک عاشق همچنان ایستاده است در حالی که انگار دو آخوندک دیگر در حال گفتگو هستند.


ویدیو مرتبط :
غم انگیز ترین آهنگ با غم انگیز ترین داستان(واقعی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داستان غم‌انگیز پسر محمدعلی کلی +عکس


داستان غم انگیز فرزند محمد علی کلی و جدایی او از پدرش امروز تیتر رسانه های انگلیس شد.

شفقنا: داستان غم انگیز فرزند محمد علی کلی و جدایی او از پدرش امروز تیتر رسانه های انگلیس شد.



به گزارش دیلی میل محمد علی جونیور فرزند 41 ساله محمد علی کلی امروز در گفت و گو با رسانه ها ابراز داشت که همسر فعلی محمد علی کلی از تماس او با پدرش ممانعت می کند.

محمد علی جونیور می گوید او تلاش کرده با پدرش برای سالگرد 72 سالگی تولد "کلی" که روز 17 ژانویه بوده تماس تلفنی بگیرد اما همین امکان نیز برای او فراهم نشده است و در گذشته نیز مکررا تماس تلفنی او با پدرش برقرار نشده است.

محمد علی جونیور گفته است که با همسر و 2 فرزندش در شرایطی بسیار سخت و در آپارتمانی دوخوابه و کوچک زندگی می کند و این روزها با برف روبی و چند دلاری که در می  آورد زندگی فرزندانش را می گذراند.

او گفته از پدرش توقع مالی ندارد و تنها می خواهد در این سالهای بیماری او زمانی هر چند اندک را در کنارش باشد و این در حالی است که همسر فعلی محمد علی کلی بنا به ادعای محمد علی جونیور از هر گونه تماس او با پدرش خودداری می کند و این ماجرا از همان ابتدای ازدواج این دو آغاز شده و حالا به این شدت رسیده است.

محمد علی جونیور گفته نه تنها من بلکه برادر محمد علی نیز از تماس با او محروم شده است.

به گفته محمد علی جونیرو اگر او می توانست هزینه پرواز تا محل زندگی پدرش را فراهم کند و یا اگر ماشین داشت به محل زندگی او می رفت اما حالا او نمی تواند چنین کاری کند و از تماس تلفنی نیز با پدرش محروم است.

محمد علی کلی در طول زندگیش 4 همسر اختیار کرد و لونیه همسر چهارم اوست که از 27 سال پیش با او زندگی می کند.

دوستان لونیه گفته اند لونیه هدفش حفاظت از محمد علی در برابر اقوامی است که قصد بهره گیری از شهرت او را دارند.

محمد علی کلی مجموعا 9 فرزند دارد که 7 فرزند او دختر و دو فرزند او پسر هستند. دومین فرزند پسر او در حقیقت پسری به نام اسد است که او به فرزند خواندگی پذیرفته است