سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

داستانک؛ نامه رئیس جمهور به معلم پسرش


 
 
 
 
  صبح بخیر: به پسرم درس بدهید.

او باید بداند که همه مردم عادل و همه آن ها صادق نیستند، اما به پسرم بیاموزید که به ازای هر شیاد، انسان صدیقی هم وجود دارد. به او بگوییدبه ازای هر سیاستمدار خودخواه، رهبر جوانمردی هم یافت می شود. به او بیاموزید، که در ازای هر دشمن، دوستی هم هست. می دانم که وقت می گیرد، اما به او بیاموزید اگر با کار و زحمت خویش، یک دلار کاسبی کند بهتر از آن است که جایی روی زمین پنج دلار بیابد. به او بیاموزید که از باختن پند بگیرد. از پیروز شدن لذت ببرد. او را از غبطه خوردن بر حذر دارید. به او نقش و تاثیر مهم خندیدن را یادآور شوید.
....

اگر می توانید، به او نقش موثر کتاب در زندگی را آموزش دهید. به او بگویید تعمق کند، به پرندگان در حال پرواز در دل آسمان دقیق شود. به گل های درون باغچه و زنبورها که در هوا پرواز می کنند، دقیق شود. به پسرم بیاموزید که در مدرسه بهتر این است که مردود شود اما با تقلب به قبولی نرسد. به پسرم یاد بدهید با ملایم ها، ملایم و با گردن کش ها، گردن کش باشد. به او بگویید به عقایدش ایمان داشته باشد حتی اگر همه بر خلاف او حرف بزنند. به پسرم یاد بدهید که همه حرف ها را بشنود و سخنی را که به نظرش درست می رسد انتخاب کند.

ارزش های زندگی را به پسرم آموزش دهید. اگر می توانید به پسرم یاد بدهید که در اوج اندوه تبسم کند.  به او بیاموزید که از اشک ریختن خجالت نکشد. به او بیاموزید که می تواند برای فکر و شعورش مبلغی تعیین کند، اما قیمت گذاری برای دل بی معناست. به او بگویید که تسلیم هیاهو نشود و اگر خود را بر حق می داند پای سخنش بایستد و با تمام قوا بجنگد. در کار تدریس به پسرم ملایمت به خرج دهید اما از او یک نازپرورده نسازید. بگذارید که او شجاع باشد، به او بیاموزید که به مردم اعتقاد داشته باشد توقع زیادی است اما ببینید که چه می توانید بکنید. پسرم کودک کم سال بسیار خوبی است.

http://brainy.ir/wp-content/uploads/2011/04/%D8%A2%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%85-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9%D9%84%D9%86-2.jpg


ویدیو مرتبط :
نامه رئیس جمهور به معاون اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی مقدم: نامه ای به رئیس جمهور نداده ام



 

 

احمدی مقدم: نامه ای به رئیس جمهور نداده ام

 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هیچگاه رئیس جمهور حرفی مبنی بر اینکه اجرای این طرح به پلیس ارتباطی ندارد، نمی‌گوید اظهار داشت: وی همواره پشتیبان ناجا بوده و همچنان نیز هست.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد خبر روز گذشته برخی رسانه ها مبنی بر اینکه وی به رئیس جمهور در مورد تبعات هدفمندی یارانه‌ها نامه ای نوشته گفت: اطلاعی از این نامه ندارم اما پلیس همواره پشتیبان اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها بوده و رئیس جمهور نیز پشتیبان پلیس بوده است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح سه شنبه در حاشیه اولین اجلاس فرماندهان مرزبانی کشورهای عضو اکو در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر افزود: از ارسال چنین نامه‌ای اطلاع ندارم، روز گذشته یکی از سایتها این موضوع را مطرح کرده در حالی که خودم از این موضوع اطلاعی ندارم.

وی گفت: هدفمند کردن یارانه‌ها موضوعی نیست که طی یک نامه آن را به رئیس جمهور اعلام کنیم و وی نیز پاسخ دهد.

احمدی مقدم افزود: نیروی انتظامی همواره پشتیبان طرح‌های دولت به خصوص طرح هدفمندی یارانه‌ها بوده و نقطه نظر منفی در این زمینه ندارد.

وی تصریح کرد: هفته گذشته برای مشخص شدن وظایفمان جلسه‌ای با رئیس جمهور پیرامون موضوع هدفمندی یارانه‌ها داشتیم.

وی گفت: پلیس در زمینه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها دغدغه‌هایی دارد تا اتفاقاتی مانند سهمیه بندی بنزین در کشور رخ ندهد و در این زمینه غافلگیر نشود.

فرمانده ناجا افزود: در جلسه هفته گذشته رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها توضیحاتی به ما ارائه داد که طی آن پلیس در حد نیاز اطلاعات خود را کسب کرد.

وی تصریح کرد: در طرح هدفمند کردن‌ یارانه‌ها دولت به تمام دغدغه‌ها توجه کرده بر همین اساس فکر نمی‌کنیم که اجرای این طرح تبعات امنیتی داشته باشد.

احمدی مقدم گفت: توزیع عادلانه درآمدهای کشور به تقویت امنیت کشورمان منجر می‌شود و هیچ ناهماهنگی نیز بین دولت و یا شخص رئیس جمهور و پلیس وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هیچگاه رئیس جمهور حرفی مبنی بر اینکه اجرای این طرح به پلیس ارتباطی ندارد، نمی‌گوید اظهار داشت: وی همواره پشتیبان ناجا بوده و همچنان نیز هست.

وی در پاسخ به این که چرا اعتبارات انسداد مرز اختصاص نمی‌یابد گفت: دولت مشکلات متعددی دارد و مهمترین دغدغه فعلی دولت موضوع هدفمند کردن یارانه‌ها است بر همین اساس طبیعی است که در توزیع منابع محتاط ‌تر عمل کنند.

فرمانده ناجا گفت: ممکن است اختصاص اعتبار انسداد مرزها کمی تاخیر داشته باشد اما سرانجام پرداخت می‌شود..../تحلیل:عصرایران