سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

داستانک؛ معرفت صاحبخانه آلمانی!


 
 
 

صبح بخیر: یکی از دوستانم که به تازگی به آلمان رفته است موضوعی را تعریف کرد از زندگی روزمره خودش در آلمان که بد ندیدم اینجا بازگو کنم. این موضوع رو شاید بدانیم که در نقاط دیگر دنیا هنوز صاحب‌خانه‌ها معرفت دارند!

"آبگرمکن خونه خراب شد بعد از ظهر روز شنبه به صاحبخونه گفتم آب گرم ندارم اومد گفت که امروز دیگه دیره و فردا هم که تعطیله، دوشنبه صبح میان درستش میکنن. دوشنبه وقتی رفتم خونه آبگرمکن که تعویض شده بود هیچ، ۱۰ یورو به عنوان خسارت نداشتن یک روز آب گرم و یک بسته شکر که نفهمیدم فلسفش چیه با یه یادداشت رو میز گذاشته بود و رفته بود…!"
         
حالا این موضوع را مقایسه کنید با برخی صاحب‌خانه‌های هم‌وطن که فقط به فکر بیشتر کردن کرایه خانه شان هستند و بس. فرهنگ و انسانیت را میشود همه جای دنیا پیدا کرد و با بازگو کردن آن برای خودمان به اصالت‌های فراموش شده برگردیم.

مطلب ارسالی شما عزیزان - نگـار سپهری


ویدیو مرتبط :
داستانک شماره 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیراندازی مرگبار در مدرسه آلمانی‌ها



 

مقامات پلیس آلمان از كشته شدن یك نفر در پی حمله مسلحانه یك پسر ۲۳ساله به مدرسه‌ای در این كشور خبر دادهو اعلام كردند: در این حادثه تیراندازی ۳ نفر نیز مجروح شدند.



مقامات پلیس و كارشناسان امنیتی آلمان در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور اعلام كردند: یك معلم نیز در این حادثه جان باخته است. به گزارش آسوشیتدپرس، حادثه تیراندازی در ساعت ۱۰ به وقت محلی و در شهر لودویگ شافن رخ داد.



شاهدان عینی این ماجرا به ماموران پلیس گفتند این مرد جوان با سلاح و چاقو به سمت مدرسه حمله كرده و با تیراندازی بر روی حاضران در مدرسه باعث كشته شدن یك معلم ۵۸ ساله شده است. شاهدان عینی همچنین اعلام كردند این پسر جوان پس از كشتن این معلم به سمت دیگران نیز شلیك كرده كه ۳ نفر از جمله یكی از محصلان این مدرسه مجروح شدند.



همچنین وضعیت ۲ نفر از مجروحان این حادثه تیراندازی وخیم گزارش شده است