سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

داستانک؛ دام شیطان


 



مجله یکشنبه: مردی می گفت: «ای کاش شیطان آفریده نمی شد تا دست به اغفال بشر بزند و بشریت را از جاده عفاف و سلامت منحرف کند. ای کاش ...»

مستمع که مرد میانسالی بود، او را از ادامه سخنانش بازداشت و گفت: «آنچه را که از زبان تو جاری می شود کفر است و داری برای پروردگار که به دانایی و حکمت او معترفیم تعیین تکلیف می کنی. اگر شیطان آفریده نمی شد، چگونه وسوسه می شدی؟ در آفرینش وجود شیطان لازم است تا با وسوسه های خود انسان را آلوده کند.

ما باید بیاموزیم که در دام شیطان گرفتار نشویم. بشر مجاز نیست تا از راه ریاضت آرزوها و امیال خود را بکشد زیرا در اینصورت خودش را از معادلات آدم ها خارج می کند. مرگ شیطان و یا عدم وجود او به نفع زندگی و به ویژه بشریت نیست.

باید بیاموزیم تا در برابر تحریکات شیطانی مقاومت کنیم و یاد بگیریم که احساسات و امیال خود را مهار کنیم. این همان چیزی است که شیطان مخالف آن است. پس اجازه بدهیم شیطان کار خودش را بکند. اینجور بهتر می توانیم به وجود خود افتخار کنیم.»


ویدیو مرتبط :
خیرشاهی محرم و نامحرم ، دام های شیطان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دام سیاه ۳ جوان شیطان برای ۲ خواهر خردسال




 

 

دام سیاه ۳ جوان شیطان برای ۲ خواهر خردسال

 

 

۳جوان شرور كه به بهانه جابه جایی مسافر، دو خواهر ۱۰ و ۱۳ ساله را ربوده و با انتقال به باغ متروكه ای در حومه شهریار، مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، دستگیر شدند.

 

راز فعالیت مجرمانه ۳ جوان شرور، روز ۲۱ مرداد با شكایت ۲ خواهر در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار فاش شد.

 

۲ شاكی كه همراه والدین خود در دادسرا حضور یافته بودند، با ارائه شكایتی عنوان كردند در یكی از محله های شهریار از سوی ۳ سرنشین یك خودروی پژو ربوده شده و پس از انتقال به باغ متروكه ای مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

 

با ثبت شكایت این دو خواهر ۱۰ و ۱۳ ساله، با دستور ویژه قاضی طاووسی دادستان شهریار جستجو برای یافتن ۳ جوان شرور آغاز شد و با شروع تحقیقات ویژه، ابتدا ماموران كلانتری ۱۱ مركزی شهریار با احضار ۲ شاكی به مركز پلیس به تحقیق از آنها پرداختند و با اطلاعاتی كه از این دو خواهر ـ شاكیان ـ به دست آوردند، به چهره نگاری رایانه ای از شرورهای فراری پرداختند. ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند تصویر رایانه ای یكی از متهمان فراری با یك شرور سابقه دار كه از اراذل و اوباش شهریار است، مطابقت دارد. با مشخص شدن این موضوع، تصویر وی را به ۲ شاكی نشان دادند كه آنها با دیدن تصویر متهم، او را شناسایی كردند. با شناسایی شرور سابقه دار، پاتوق های احتمالی او زیر نظر گرفته شد تا این كه چند روز بعد از حادثه وی در خانه اش در یكی از محله های شهریار شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

 

● اعتراف به نقشه شیطانی

متهم با اعتراف به ربودن و آزار و اذیت این دو خواهر گفت: روز حادثه همراه ۲ نفر از دوستانم با خودروی پژو در حال تردد در شهر بودیم كه متوجه این دو دختر شدیم كه در حاشیه خیابان منتظر تاكسی بودند من و دو همدستم با دیدن آنها وسوسه شدیم این دو دختر را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دهیم.

 

متهم ادامه داد: وقتی یكی از دختران مقصد خود را گفت، خودرو را متوقف و او و دختر همراهش را سوار كردیم.

 

شرور سابقه دار افزود: پس از طی مسافتی، تغییر مسیر دادم كه ۲ دختر مسافر به اوضاع مشكوك شده و فریاد زنان از ما خواستند خودرو را متوقف و آنها را رها كنیم. اما من بدون توجه به التماس های آنها، به مسیر ادامه دادم. ۲ همدستم نیز با چاقو آنها را به مرگ تهدید می كردند.

 

متهم اضافه كرد: پس از طی مسافتی خودرو را مقابل یكی از باغ های متروكه حومه شهر متوقف و آن دو دختر را كشان كشان به داخل باغ منتقل كردیم و بعد از این كه هر سه نفر آن دو را مورد آزار و اذیت قرار دادیم، آنها را در یكی از محله های شهر رها كرده و متواری شدیم. با ثبت اظهارات این مرد، ۲ همدستش هم تحت تعقیب قرار گرفتند و چند روز پیش دستگیر و به كلانتری ۱۱ مركزی شهریار منتقل شدند.

 

متهمان در مواجهه حضوری با شاكیان و همدست خود، به همكاری در ربودن ۲ شاكی و آزار و اذیت آنها اعتراف كردند.

 

بنابراین گزارش، ۳ جوان شرور با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. تحقیقات تكمیلی برای فاش شدن دیگر جرایم آنها ادامه دارد..../ جام جم آنلاین