سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خون پاپ ربوده شد! +عکس


مخزن کوچک، مدور و طلایی که حاوی نمونه خون پاپ ژان پل دوم بود از کلیسایی در ایتالیا به سرقت رفت.

همشهری: مخزن کوچک، مدور و طلایی که حاوی نمونه خون پاپ ژان پل دوم بود از کلیسایی در ایتالیا به سرقت رفت.

براساس گزارش CNN، مقامات پلیش نظامی ایتالیا قصد دارند در نزدیکی کوهستانی که پاپ ژان‌پل پیش از مرگش تعطیلات را در آنجا سپری می‌کرد به جستجو بپردازند تا شاید بتوانند ردپایی را در میان برفها یافته و در نهایت بتوانند فردی که وارد کلیسا شده و مخزن خون را ربوده بیابند. اما کاراگاهان پلیس در سرتاسر ایتالیا نیز به جستجوی این قطعه طلایی عتیقه خواهند پرداخت، مخزنی که حاوی تکه پارچه‌ای آغشته به خون پاپ ژان پل دوم بود.



این قطعه عتیقه و یک صلیب طلایی تنها اقلامی بوده‌اند که از کلیسای سن‌پیترو در نزدیکی شهر لاکوئیلا در منطقه آبروزو به سرقت رفته‌است. از این رو به نظر می‌رسد سارقان تنها به دنبال سرقت مخزن حاوی نمونه خون پاپ بوده‌اند و حتی جعبه‌های پرپولی که برای خیریه کنار گذاشته شده بودند نیز دست‌نخورده باقی‌ مانده‌اند.

    شایعات درباره مرگ پاپ ژان پل دوم

این مخزن طلایی در سال 2011 توسط منشی پاپ فقید و به منظور تشکر به‌خاطر عیادت از پاپ به این کلیسا اهدا شده‌بود. درحال حاضر 50 نفر از نیروهای پلیس نظامی ایتالیا در جستجوی این قطعه عتیقه هستند.


ویدیو مرتبط :
فری استایل بیداد پاپ خون جدید ایرانی...در سبک سنتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میدان التحریر مصر بوی خون گرفت / عکس


میدان التحریر مصر بوی خون گرفت