سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خوش‌گذرانی گرازها در ساحل آلاسکا +عکس


این صحنه دوست‌نداشتنی که همچون کرم افتادن یک خوراکی است، در واقع اجتماع گرازهای دریایی در ساحل دریای قطب شمال را نشان می‌دهد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: این صحنه دوست‌نداشتنی که همچون کرم افتادن یک خوراکی است، در واقع اجتماع گرازهای دریایی در ساحل دریای قطب شمال را نشان می‌دهد.

گرازهای دریایی،  پستانداران بزرگ دریایی هستند که به واسطه عاج‌های بزرگ، سبیل‌های بلند، پوست زمخت و خشن و بدن بزرگشان شناخته می‌شوند. این حیوانات بسیار اجتماعی هستند و عادت دارند، در گروه های بزرگ زندگی کنند. حالا همه دسته جمعی به ساحل شمال غربی آلاسکا آمده اند تا روی یخ‌ها استراحت کنند.

خوش‌گذرانی گرازهای دریایی در ساحل آلاسکا

این عکس که در روز یکشنبه و از فاصله 5 مایلی از Point Lay برداشته شده است، حدودا 35 هزار گراز دریایی را به تصویر کشیده است.
Point Lay نام روستایی اسکیمویی در فاصله 300 مایلی از جنوب غربی Barrow است.

در مورد گرازهای دریایی باید بدانید، این حیوانات به قدری حجیم هستند که وزنشان به حدود 2 هزار کیلوگرم نیز می‌رسد. آنها به خانواده خوک های دریایی تعلق دارند و فقط فیل های دریایی از آنها بزرگ تر هستند. زیستگاه این جانور نیز ناحیه پیرامون قطب شمال است.

خوش‌گذرانی گرازهای دریایی در ساحل آلاسکا

گردهمایی عظیم گرازهای دریایی پدیده‌ای است که هر ساله در پی گرم شدن هوا و از بین رفتن یخ‌های دریایی روی می دهد.


ویدیو مرتبط :
وقتی عزرائیل رفته خوش گذرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوش گذرانی فرهاد مجیدی در امارات +(عکس)



اخبار ورزشی - خوش گذرانی فرهاد مجیدی در امارات +(عکس)

در روزهایی که آبی های پایتخت حال و روز خوبی ندارند و به دلیل نتایج ضعیف این تیم درگیر حواشی عجیب و غریب شده اند، شماره هفت محبوب استقلالی ها در حال خوش گذرانی در امارات است.

دو عکس زیر را فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی , فرهاد مجیدی

 

اخبار,اخبار ورزشی , فرهاد مجیدی

 اخبار ورزشی - روزنو