سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خوردن گوشت همکار برای زنده ماندن! +عکس


دو صیاد روسی که به مدت چهار ماه در جنگل های سیبری گم شده بودند برای اینکه بتوانند زنده باقی بمانند گوشت دوست و همکار خود را می خورند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: دو صیاد روسی که به مدت چهار ماه در جنگل های سیبری گم شده بودند برای اینکه بتوانند زنده باقی بمانند گوشت دوست و همکار خود را می خورند.

روزنامه "کومسومولسکایا برافدا" به نقل از یک منبع قضایی روسیه می نویسد: این دو نفر قتلی را مرتکب نشده بودند بلکه پس از مرگ دوست خود مجبور به خوردن گوشت مرده او شدند.

بنا به گزارش این روزنامه روسی، یکی از صیادان به نام "الکساندر عبدالله یف" به هنگام بازجویی نسبت به این مساله اعتراف کرد و به همراه "الکسی گورولنکو" گوشت دوست سوم خود به نام "اندری کووتکشین" را که به دلیل یخ زدگی مرده بود را خوردند.

خوردن گوشت همکار برای زنده ماندن! +عکس

خوردن گوشت همکار برای زنده ماندن! +عکس

خوردن گوشت همکار برای زنده ماندن! +عکس

خوردن گوشت همکار برای زنده ماندن! +عکس


ویدیو مرتبط :
‫خوردن گوشت حیوان باردار مکروه است/ آداب خوردن گوشت ماهی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوردن خون مار برای زنده ماندن! +عکس


اینجا در جنگلهای تایلند 13 هزار سرباز از 7 کشور تمرین زنده ماندن می کنند.

خبرآنلاین: اینجا در جنگلهای تایلند 13 هزار سرباز از 7 کشور تمرین زنده ماندن می کنند.

کندن سر مرغ با دهان، خوردن خون مار کبری، گرفتن عقرب زنده و خوردن حشرات؛ بخشی از تمرین زنده ماندن در جنگلهای تایلند در استان "چون بوری"است.

نام این تمرین 11 روزه نظامی Cobra Gold 2014  است و مدرس تایلندی نحوه کشتن مار کبری را آموزش می دهد و تفنگداران دریایی به نوشیدن خون مار تشویق می شوند.این تمرین شجاعت با فشردن مار مرده و چکیدن خون در دهان سربازان ادامه پیدا می کند.

در این تمرین سربازانی از تایلند، امریکا، سنگاپور، اندونزی،ژاپن، کره جنوبی و مالزی شرکت داشته و فنون زنده ماندن در جنگل را یاد می گیرند و حملات آبی خاکی، تخلیه نیروها، حمل و نقل انسانی را یاد می گیرند. در جنوب آسیا خون مار به عنوان داروی سلامتی فروخته می شود.