سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خوراکی نفرت انگیز که چینی ها عاشقشند!


با آمدن بهار ، مردم شروع به خوردن نوعی تخم مرغ به نام تخم مرغ باکره میکنند که باعث پخش بوی خاصی در فضای شهر دانگ یانگ چین میشود. دلیل این بو این است که این نوعتخم مرغ در ادرار پسران باکره آب پز میگردند.

تاپ ناپ: با آمدن بهار ، مردم شروع به خوردن  نوعی تخم مرغ به نام تخم مرغ باکره میکنند که باعث پخش بوی خاصی در فضای شهر دانگ یانگ چین میشود. دلیل این بو این است که این نوعتخم مرغ در ادرار پسران باکره آب پز میگردند. پس از اینکه تخم مرغ آب پز گشت آن را به بیرون آورده و پس از شکستن پوسته آن جهت گرفتن طعم دوباره درون آن مایع (اردار) قرار میگیرد. ساکنین این شهر بقدری این نوع تخم مرغ را دوست دارند که عده ای از آنها اعلام کردند که میتوانند تا 10 عدد از اینتخم مرغ ها را بصورت روزانه بخورند. و عده ای هم هستند که از خوردن این نوع تخم مرغ بی زار هستند. آنها معتقدند این نوع خوراکی به سلامت آنها کمک کرده و جنبه درمانی دارد. ادرار این نوع غذا از طریق مدارس راهنمایی جمع آوری میگردد.

تخم مرغ آب پز شده در ادرار پسر بچه ها +عکس

تخم مرغ آب پز شده در ادرار پسر بچه ها +عکس

تخم مرغ آب پز شده در ادرار پسر بچه ها +عکس

تخم مرغ آب پز شده در ادرار پسر بچه ها +عکس

تخم مرغ آب پز شده در ادرار پسر بچه ها +عکس

تخم مرغ آب پز شده در ادرار پسر بچه ها +عکس


ویدیو مرتبط :
ساختن کلم پیچ خوراکی توسط چینی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشنواره ترسناک و نفرت انگیز چینی ها(16+)


این جشن ترسناک و شاید نفرت انگیز طی 9 روز برگزار می شود و یادآور این عقیده چینی ها است که پرهیز از مصرف گوشت و چند نوع خوراکی دیگر در طول نهمین ماه قمری تقویم چینی به سلامت و آرامش خاطر فرد کمک می کند.

 
 
 
 
 صبح بخیر: این جشن ترسناک و شاید نفرت انگیز طی 9 روز برگزار می شود و یادآور این عقیده چینی ها است که پرهیز از مصرف گوشت و چند نوع خوراکی دیگر در طول نهمین ماه قمری تقویم چینی به سلامت و آرامش خاطر فرد کمک می کند.

به گزارش صبح بخیر، اگر چه خاستگاه اصلی این جشن مشخص نیست، ولی می گویند این اعتقاد را نخستین بار یک گروه اپرای چینی به تایلند آوردند. این گروه هنگامی که در حال اجرای برنامه خود در جزیره بودند، به مالاریا مبتلا شدند و تصمیم گرفتند گیاهخوار شوند و به امپراطور خدایان متوسل شوند. این گروه سپس به طرز غیرقابل باوری سلامت خود را به دست آوردند.



اما هیجان انگیز ترین بخش این جشن، مراسم متنوع ( و بعضا ترسناک) آن است که با هدف جلب توجه خدایان انجام می شوند. راه رفتن روی آتش، سوراخ کردن بدن و سایر کارهای خطرناک که توسط بعضی از شرکت کنندگان که خود را واسطه بین انسان ها و خدایان می دانند انجام می شود، سال به سال جالب تر و عجیب تر می شوند. شرکت کنندگان معتقدند که این افراد از هر گزند و آسیبی مصون هستند و این کارهای خطرناک با خونریزی و زخم های اندکی همراه است.

سال گذشته این جشن 74 مجروح و 1 مورد مرگ به دنبال داشت.