سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خودنمایی بچه گوریل +عکس


این بچه گوریل که در پارک ملی ویرونگا واقع در رواندا زندگی می‌کند، با حضور گردشگران شروع به حرکات آکروباتیک می‌کند و بدون هیچ ترسی در مقابل گردشگران رفته و از درخت‌ها آویزان می‌شود و نمایش برگزار می‌کند. زیست شناسان می‌گویند این جز استعداد طبیعی گوریل‌هاست .

باشگاه خبرنگاران: این بچه گوریل که در پارک ملی ویرونگا واقع در رواندا زندگی می‌کند، با حضور گردشگران شروع به حرکات آکروباتیک می‌کند و بدون هیچ ترسی در مقابل گردشگران رفته و از درخت‌ها آویزان می‌شود و نمایش برگزار می‌کند. زیست شناسان می‌گویند این جز استعداد طبیعی گوریل‌هاست .
























ویدیو مرتبط :
دوستی بچه گوریل با یک دختر بچه بامزه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عملیات نجات بچه گوریل ربوده شده/ عکس


گروهی از تکاوران کنگویی پس از انجام یک عملیات نظامی موفق شدند یک بچه گوریل را که توسط شکارچیان غیرقانونی ربوده شده بود نجات دهند.

گروهی از تکاوران کنگویی پس از انجام یک عملیات نظامی موفق شدند یک بچه گوریل را که توسط شکارچیان غیرقانونی ربوده شده بود نجات دهند.

این بچه گوریل چهارمین موردی بود که تنها در سال 2011 توسط شکارچیان غیرقانونی ربوده شده و نجات یافته است.

براساس گزارش نشنال جغرافی، تکاوران "پارک گوریل ویرونگا" در جمهوری دمکراتیک کنگو طی یک عملیات مسلحانه موفق شدند بچه گوریل را آزاد کنند.

سرانجام نجات یافت
 
کریستین شاماوو، گارد جنگلی، این بچه گوریل را در بغل گرفته است. شکارچیان غیرقانونی، بچه حیوانات را به خریداران بازار سیاه عرضه می کنند. گاردهای جنگی این بچه گوریل نر را که در یک کوله پشتی پنهان شده بود نجات دادند و سه شکارچی غیرقانونی را دستگیر کردند.
 
این بچه گوریل که "شاماوو" (در بزرگداشت نام نجات دهنده اش) نام دارد می توانست به قیمت حدود 40 هزار دلار فروخته شود.
 
"شاماوو" چهارمین بچه گوریلی است که توسط گاردهای جنگلی در سال 2011 نجات یافته است.