سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خودروی ۴ تنی بوگاتی +عکس


از غنی‌ترین و جالب‌ترین انواع بوگاتی، خودروی رویال یا تیپ 41 است که توسط اتور بوگاتی در سال 1927 به عنوان یکی از لوکس‌ترین و تجملاتی‌ترین خودروهای این شرکت طراحی و ساخته شد.

وبسایت عصرایران: از غنی‌ترین و جالب‌ترین انواع بوگاتی، خودروی رویال یا تیپ 41 است که توسط اتور بوگاتی در سال 1927 به عنوان یکی از لوکس‌ترین و تجملاتی‌ترین خودروهای این شرکت طراحی و ساخته شد.

رویال بوگاتی در زمان خودش به عنوان یک وسیله نقلیه حدود 4 تن وزن داشت و طولانی‌ترین اتومبیل ساخته شده در زمان خودش لقب گرفت. در مقایسه با خودروهای زمان خود رویال بوگاتی حدود 10 درصد از مینی کامیون فورد سوپر دیوتی F-450 طویل‌تر و تقریبا هم‌وزن آن بود.

خودروی ۴ تنی بوگاتی

اتور بوگاتی قصد داشت تنها 25 دستگاه از خودروی رویال خود را به ثروتمندان زمانش بفروشد، اما به دلیل رکود شدید آن زمان کمتر ثروتمندی حاضر به پرداخت 30 هزار دلاری برای این اتومبیل شد. از میان 6 دستگاه ساخته شده رویال بوگاتی تنها 3 نسخه به فروش رفت.

اما این نسخه از بوگاتی رویال که به وضوح در عکس می‌بینید توسط ژان بوگاتی، پسر اتور ساخته شد. این خودرو برای یک مشتری خاص بدون چراغ‌های جلو ساخته شد. صاحب جدید این بوگاتی اعلام کرده بود که هیچ تصمیمی برای رانندگی پس از غروب آفتاب ندارد.


ویدیو مرتبط :
Top gear خودروی ۲۰ تنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی بوگاتی خودروی سبز طراحی می کند +عکس



اخبار گوناگون - وقتی بوگاتی خودروی سبز طراحی می کند +عکس

E-Bugatti طرحی کاملا متفاوت با آنچه از این شرکت می دانیم است. این خودرو با 4 چرخ الکتریکی کار می کند و به تازگی برنده جایزه طراحی خودرو در پراگ شده است و طرح سبز این شرکت به حساب می آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت بوگاتی این روزها با مدل ویرون دنیای سرعت را در چنگ دارد و هنوز شرکت دیگری نتوانسته است یک خودروی سریع به مانند بوگاتی بسازد از این رو تنها چیزی که شاید پس از شنیدن نام بوگاتی به ذهن برسد صدای موتور و سرعت باشد.

E-Bugatti طرحی کاملا متفاوت با آنچه از این شرکت می دانیم است. این خودرو با 4 چرخ الکتریکی کار می کند و به تازگی برنده جایزه طراحی خودرو در پراگ شده است و طرح سبز این شرکت به حساب می آید.

این خودرو سبک بوده و چهره ای مدرن دارد که باعث جذابیت بیشترش می شود. هر کدام از چرخ های این خودرو به تنهایی کار می کنند تا قدرت خودرو افزایش یافته و سرعتش بالای 250 کیلومتر برساعت باشد.

طراحی بدنه بوگاتی الکتریکی شما را به فکر می اندازد چرا که به نظر خودرویی تک نفره است اما باید این موضوع را اشاره کنیم که مسافرین پشت راننده و زیر سقف هستند در حالی راننده تنها روی سرش سقف وجود دارد و اطرافش به مانند یک خودرو کروکی است.

 

اخبار,اخبار گوناگون , بوگاتی

 

اخبار,اخبار گوناگون , بوگاتی

 

اخبار,اخبار گوناگون , بوگاتی

 

اخبار,اخبار گوناگون , بوگاتی

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران