سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خودرویی بسیار عجیب برای آینده +عکس


"بی وایو" خودرویی حبابی است که قصد دارد آینده خودروسازی را به نفع خودش تغییر دهد. این خودرو می تواند عنوان سبک ترین خودرو را در اختیار داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران: "بی وایو" خودرویی حبابی است که قصد دارد آینده خودروسازی را به نفع خودش تغییر دهد. این خودرو می تواند عنوان سبک ترین خودرو را در اختیار داشته باشد.

 اطراف ما مملو از ایده هایی است که تنها نیازمند دیده شدن هستند و این کاری است که طراحان حرفه ای انجام می دهند. آن ها با استفاده از زیبایی های طبیعت خودروهای مختلف را می کشند.

"آندرای فیلوگونیو" طراحی است که حباب را مبنای کار خود قرار داده است و توانست تا متفاوت ترین خودروی سبک طراحی شده را به شرکت های مختلف ارائه دهد.



"بی وایو' خودرویی است سه چرخه که بر روی آن یک حباب بزرگ شیشه ای قرار داده شده است. این حالت خودرو باعث شده است تا وزن آن به حداقل برسد.

حباب روی خودرو که نمای 360 درجه از محیط را فراهم می آورد بسیار سبک اما مقاوم در برابر ضربه است به همین علت ایمنی خوبی هنگام تصادفات خواهد داشت. چرخ های خودرو به صورتی طراحی شده است که می تواند در تمامی جهات حرکت کرده و کار را برای راننده آسوده می کند. این خودرو قرار است تا سال 2021 وارد بازار شود.






ویدیو مرتبط :
خودرویی که از آینده می آید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"لیبیدو" خودرویی برای آینده +عکس



"لیبیدو" خودرویی برای آینده +عکس

همه روزه طرح های بسیاری در مورد خودرو های آینده کشیده می شود. این که آیا این خودروها روزی وارد خیابان ها می شوند یا نه را فقط گذر زمان مشخص می کند اما نگاهی اجمالی به این طرح ها خالی از لطف نیست.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، کارخانه انگلیسی "آستون مارتین" را بیشتر طرفداران خودرو به طور کامل می شناسند. این کارخانه یکی از بزرگترین تولید کننده های خودرو در جهان است که در میان خودروهای این شرکت می توانیم به مدل های "ونکوییش" یا "دی بی 9" اشاره کنیم.

لیبیدو, آستون مارتین

خودروهای این شرکت اغلب بسیار گران قیمت هستند چرا که این خودروها همیشه از آخرین تکنولوژی ها بهره می برند. طرفداران این کارخانه در سراسر دنیا همیشه متظر مدل های جدید آن هستند.

"آستون مارتین" در مورد خودروهای آینده خود نیز تا به حال طرح هایی را ارائه کرده است. یکی از آن ها "لیبیدو" نام داد که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم.

"لیبیدو" طرحی برای سال 2025 است و بیشتر طراحان می خواستند نشان دهند که خودروهای این شرکت در آینده به چه شکلی در می آیند.

لیبیدو, آستون مارتین

لازم به ذکر است که طراحان این خودرو گروهی دانشجو بوده اند که "آستون مارتین" از آن ها درخواست کرده بود تا آینده این شرکت را ترسیم کنند و آن ها نیز "لیبیدو" را خلق کردند.

"لیبیدو" قرار است در سال 2025 وارد بازار شود و به گفته مسئولین، این خودرو می تواند صنعت خودروسازی را تکان دهد. احتمال می رود که این خودرو موتوری الکتریکی داشته باشد. "لیبیدو" با توجه به پیشرفت های تکنولوژی یکی از لوکس ترین و سبزترین خودروها خواهد بود..../باشگاه خبرنگاران