سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خواهشاً این سالاد ها را نخورید! +عکس


هنرمندی به نام Lauren Purnell ظرف شما را به یک اثر هنری خوشمزه تبدیل می کند. او با استفاده از میوه ها و سبزیجات رنگارنگ تصویر هایی خلاقانه و زیبا می سازد که در هنگام غذا خوردن از دیدن ظرف خود هم لذت ببرید.


ویدیو مرتبط :
فریب نرم افزار ها و عکس ها برای ثرمتمند شدن را نخورید + فلیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواهشاً این کفش ها را نخورید! +عکس


هر جفت کفشی که تحت برند Shoe Bakery تهیه می شود با دست ساخته شده است. روند ساخت این کفش ها 3 تا 6 هفته زمان می برد. سازندگان این برند غیرعادی می گویند که آنها عاشق کفش های زیبا و شیرینی جات هستند. بنابراین آنها تصمیم گرفتند این دو علاقه خود را با هم ترکیب کرده و این برند را پایه گذاری کنند.

 
 
 

صبح بخیر: هر جفت کفشی که تحت برند Shoe Bakery تهیه می شود با دست ساخته شده است. روند ساخت این کفش ها 3 تا 6 هفته زمان می برد. سازندگان این برند غیرعادی می گویند که آنها عاشق کفش های زیبا و شیرینی جات هستند. بنابراین آنها تصمیم گرفتند این دو علاقه خود را با هم ترکیب کرده و این برند را پایه گذاری کنند. همه مدل های کفش های این برند منحصر بفرد هستند و قرار نیست خط تولید سریالی از این کفش ها وجود داشته باشد.

اگر از Shoe Bakery یک جفت کفش می خرید می توانید مطمئن باشید که در هیچ کجای دنیا لنگه آنها پیدا نمی شود. هزینه هر جفت کفش Shoe Bakery از 150 تا 400 دلار است و قیمت این کفش ها به پیچیدگی طراحی آن و مقدار جواهرات و سنگ های بکار رفته در آن بستگی دارد. 

در این

در این

در این

در این

در این

در این

در این

در این

در این

در این

در این

در این

در این