سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خواستگاری عجیب اعضای یگان ویژه پلیس!


این مراسم عروسی برای 10 عضوی از گروه ضربت برگزار شد که به خاطر مشغله‌ی کاری مجبور بودند ازدواجشان را به تأخیر بیاندازند.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: این مراسم عروسی برای 10 عضوی از گروه ضربت برگزار شد که به خاطر مشغله‌ی کاری مجبور بودند ازدواجشان را به تأخیر بیاندازند.

روز دهم ژانویه 2016 ده عروس با وسیله نقلیه‌ی سه‌چرخه به نام ریکشا به محوطه‌ی آموزشیِ مرکزِ تأمین امنیت عمومی در شائوژینگ آورده شدند تا در مراسم ازدواجی عاشقانه حضور پیدا کنند.

در میانه راه عده‌ای از گروه ضربت ریشکاها را متوقف کردند و گفتند: ما عضو گروه ضربت شائوژینگ هستیم. لطفاً برای بازرسی خودرو را متوقف کنید. برخی از اعضای گروه نیز با طناب از طبقه‌ی چهارم ساختمان پایین آمدند، زانو زدند و به نامزدهایشان پیشنهاد ازدواج دادند.

به گفته‌ی گروه ضربت پلیس، این مراسم عروسی برای 10 عضوی از گروه ضربت برگزار شد که به خاطر مشغله‌ی کاری مجبور بودند ازدواجشان را به تأخیر بیاندازند.

خواستگاری عجیب و غریب اعضای یگان ویژه پلیس + تصاویر

خواستگاری عجیب و غریب اعضای یگان ویژه پلیس + تصاویر

خواستگاری عجیب و غریب اعضای یگان ویژه پلیس + تصاویر

خواستگاری عجیب و غریب اعضای یگان ویژه پلیس + تصاویر

خواستگاری عجیب و غریب اعضای یگان ویژه پلیس + تصاویر

خواستگاری عجیب و غریب اعضای یگان ویژه پلیس + تصاویر

خواستگاری عجیب و غریب اعضای یگان ویژه پلیس + تصاویر

خواستگاری عجیب و غریب اعضای یگان ویژه پلیس + تصاویر

خواستگاری عجیب و غریب اعضای یگان ویژه پلیس + تصاویر

خواستگاری عجیب و غریب اعضای یگان ویژه پلیس + تصاویر

خواستگاری عجیب و غریب اعضای یگان ویژه پلیس + تصاویر


ویدیو مرتبط :
رزمایش یگان هایی ویژه پلیس یگان گروگان گیر و....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزادی پسر 13 ساله رئیس کلینیک پرسپولیس از دست آدم ربایان با عملیات ویژه یگان ویژه پلیس



فرزند 13 ساله دکتر سودی که توسط آدم ربایان دزدیده شده بود تا برای آزادی اش 100 هزار دلار باج بگیرند با عملیات ویژه پلیس آزاد شد.

صبح امروز پسر 13 ساله‌ای در حالی که در انتظار رسیدن سرویس مدرسه خود بود توسط 3 آدم‌ربا ربوده شد.

بنابراین گزارش سینا 13 ساله در حالی ربوده شد که گروگانگیران در تماسی تلفنی پس از ربودن این کودک خواستار پرداخت یک‌صدهزار دلار از سوی خانواده وی شده و برای پرداخت این مبلغ نیز ضرب‌الاجلی کم‌تر از 24 ساعت را تعیین کرده بودند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تشریح جزئیات آزادی سینا 13 ساله اظهار داشت: پس از ربوده شدن این کودک و ارائه گزارش آدم‌ربایی مذکور، بلافاصله کلیه امکانات پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و آزادسازی این کودک بسیج شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: در تحقیقات اولیه ماموران موفق شدند خودرویی که توسط آدم‌ربایان برای ربودن سینا به کار گرفته شده بود شناسایی کنند ولی تحقیقات تکمیلی نشان داد که این خودرو شب گذشته در شرق تهران به سرقت رفته بود.

وی گفت: ساعت 10 صبح آدم‌ربایان در نخستین تماس تلفنی خود با خانواده این کودک با تعیین ضرب‌الاجلی چند ساعته خواستار ارائه یک‌صدهزار دلار در قبال آزادی سینا شدند.

محمدیان با بیان این‌که ماموران پلیس با بررسی شماره تلفن سارقان متوجه سرقتی بودن تلفن همراه آن‌ها نیز شدند، گفت: مأموران پلیس با بسیج تمامی امکانات خود و تمرکز خاص و ویژه بر روی این پرونده ویژه توانستند در تماس دوم گروگانگیران با خانواده کودک ربوده شده آن‌ها را در خیابان دماوند شناسایی کنند و زمانی که آن‌ها قصد پیاده شدن از خودرو را داشتند اقدام به دستگیری آن‌ها کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به نحوه دستگیری 3 آدم‌ربای مذکور اظهار داشت: گروگان‌گیران در هنگام دیدن مأموران با پلیس درگیر شدند و قصد فرار از دست آن‌ها را داشتند که در این میان یکی از آدم‌رباها به دنبال بی‌توجهی به اخطارهای مکرر مأموران بر درگیری با پلیس و فرار از دست مأموران اصرار داشت که در نهایت مورد هدف گلوله مأموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور توانستند سینای 13 ساله را در حالی که دست و پای وی بسته شده بود در صندوق عقب این خودرو بیابند.

محمدیان در پایان با هشدار به هنجارشکنان و مجرمان خاطرنشان کرد: پلیس برای برخورد با مجرمان و هنجارشکنان و پرونده‌های ویژه‌ای همچون آدم‌ربایی تمامی امکانات خود را بسیج می‌کنند و پیگیری فرماندهان در بالاترین سطح ادامه دارد.

 ساعت 20:15 سینا در کلانتری 123 نیاوران به آغوش پدر و خانواده خود بازگشت و متهمان برای مواجهه حضوری با خانواده سینا به کلانتری منتقل شدند.

دکتر سودی:تمام مدت رویانیان در کنارم بود
داریوش سودی  در خصوص آزادی فرزندش از دست گروگانگیران اظهار داشت: امروز که این حادثه پیش آمد روزگار خیلی تلخی داشتم ولی با تلاش‌های نیروی انتظامی پس از 7،8 ساعت مجرمان دستگیر شدند. سردار اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی شخصا وارد عمل شد تا پسرم آزاد شد. همچنین باید از اداره آگاهی نیز کمال تشکر را داشته باشم که باعث شدند پسرم دوباره به جمع ما برگردد.

وی ادامه داد: باید از جناب سرهنگ رضائیان و کلانتری 123 و همچنین جناب سرهنگ محمدیان تشکر کنم که بار دیگر اقتدار نیروی انتظامی را نشان دادند و ثابت کردند که نیروی انتظامی همیشه مقابل خلافکاران می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد کوچکترین گزندی به مردم وارد شود، البته رویانیان هم از لحظه حادثه تا لحظه آزادسازی فرزندم کنارم بود و تلاش‌های بسیاری زیادی انجام داد. رویانیان از تجربیاتش استفاده کرد و کمک روحی روانی زیادی به من کرد و به من گفت که مطمئن باشم که نیروی انتظامی کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

سودی همچنین گفت: رویانیان با تماسی که با همکارانش گرفت و تلاش‌هایی که کرد نقش زیادی در آزادسازی فرزندم داشت.


 اخبار حوادث  -  تسنیم