سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خلاقیت بدون مرز روی چوب +عکس


یک هنرمند اسپانیایی به نام "لویو دی مارشی" فارغ التحصیل دانشکده هنرهای تجسمی با استفاده از چوب مجسمه های بی نظیری درست می کند به گونه ای که کشیدن آن بر روی کاغذ مشکل است.

 



صبح بخیر: یک هنرمند اسپانیایی به نام "لویو دی مارشی" فارغ التحصیل دانشکده هنرهای تجسمی با استفاده از چوب مجسمه های بی نظیری درست می کند به گونه ای که کشیدن آن بر روی کاغذ مشکل است.

به گزارش صبح بخیر وی با مهارت بالای خود اشیای مختلف مانند اسباب و اثاثیه منزل، ماشین، لباس، کالسکه و ... را به دقیق ترین شکل ممکن می سازد.

علاوه بر آن، لویو ید طولایی در ساختن مجسمه از سنگ مرمر و برنز نیز دارد.



















ویدیو مرتبط :
مرتب کردن گاراژ و انباری با چند تخته چوب با کمی خلاقیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلاقیت بدون مرز در سواحل دریا + عکس


سواحل دریا فقط محل تجمع انسان ها برای تماشای دریا نیست بلکه می تواند برای "آندریس آمادرو" -هنرمند آمریکایی- یک تابلوی نقاشی بزرگی باشد.

صبح بخیر: سواحل دریا فقط محل تجمع انسان ها برای تماشای دریا نیست بلکه می تواند برای "آندریس آمادرو" -هنرمند آمریکایی- یک تابلوی نقاشی بزرگی باشد.

به گزاش صبح بخیر، آمادرو روی این سواحل طوری نقاشی می کشد که خطوط آن با صخره های پیرامون آن تطابق دارد.

این آثار بزرگ چند ساعتی بیشتر بر روی تابلوی ساحلی باقی نمی مانند، زیرا بالاآمدن آب باعث می شود که هنرهای این هنرمند آمریکایی در زیر آب مخفی شود.