سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خرگوشی که فکر می کند سگ است! + عکس


خرگوشی در شمال سوئد پس از آنکه خود را همچون سگی فرض کرده است که می تواند از گله مراقبت کند به ستاره ای جهانی در شبکه های اینترنتی تبدیل شده است.

صبح بخیر: خرگوشی در شمال سوئد پس از آنکه خود را همچون سگی فرض کرده است که می تواند از گله مراقبت کند به ستاره ای جهانی در شبکه های اینترنتی تبدیل شده است.

به گزارش صبح بخیر، روزنامه "لوکال" چاپ سوئد نوشت: این خرگوش به دلیل حمایت از گوسفندان همچون یک سگ شکاری توانست توجه 770 هزار کاربر اینترنتی را از طریق سایت یوتیوب جلب کند.

گریتا فیگرن، صاحب این خرگوش گفت: این مهارت را خودش کسب کرد و ما هیچ گونه آموزشی به او ندادیم.

وی در ادامه افزود: بدون تردید این خرگوش شاهد نحوه نگهداری گله گوسفند توسط سگ بوده است و در حال حاضر نیز دوست دارد خود را سگی نشان بدهد که از گله ها مراقبت می کند.







ویدیو مرتبط :
تولد سگ خرگوشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرگوشی که سگ گله شده است!! + عکس



 

 

 

 

 

 

 

 

اخیرا کلیپی در سایت "یوتیوب" منتشر شده است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این کلیپ مربوط به یک خرگوش کوچک است که توانایی عجیبی در هدایت گوسفندان دارد.

 

 

صاحب یک وبلاگ در زمینه امور کشاورزی و دامداری در کشور سوئد پس از شنیدن در مورد توانایی های عجیب این خرگوش به روستای " Ornskoldsvik " در کشور سوئد رفته و کلیپی را از توانایی های این خرگوش تهیه کرده است.

 

 

 

 

 

 

بر اساس توضیحات صاحب مزرعه ، این خرگوش اصول مربوط به هدایت گله را از سگ حاضر در مزرعه آموخته است و می تواند با انجام حرکت های سریع در اطراف گله ، گوسفندان را هدایت کند.

 

 

زمانی که گله توقف کند این خرگوش در کنار آنها به حرکت درآمده و گوسفندان نیز در تبعیت از او شروع به حرکت می کنند./ yjc.ir