سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خرس های گدا در جاده های روسیه +عکس


پلیس منطقه اوواتسکی در روسیه می گوید نگران آن است که اگر خرسهای گدا به سمت اتومبیلهای شبشه باز بروند، حادثه ای ناگوار برای سرنشینان رخ دهد.

خبرآنلاین: پلیس منطقه اوواتسکی در روسیه می گوید نگران آن است که اگر خرسهای گدا به سمت اتومبیلهای شبشه باز بروند، حادثه ای ناگوار برای سرنشینان رخ دهد.

گفته می شود اخیرا خرسهای گرسنه جنگلی ، وارد جاده ها شده و از سرنشینان اتومبیل ها درخواست غذا می کنند.

چندین مورد گدایی خرس ها برای دریافت غذا از مسافرانی که به سمت منطقه نفت خیز خانتی مانسیسک در اوواتسکی می روند، گزارش شده است که تبدیل به معزل شده است.

پلیس از مردمی که در جاده خانتی رفت و آمد دارند، خواسته تا به خرسها غذا ندهند، چرا که عادت بد انها برای دریافت غذا باعث می شود تا در برابر رد در خواست آنها، به اتومبیل ها حمله کنند.

مردم محلی بدلیل دیدن خرسها به دفعات ، برای آنها نام گذاشته اند که یکی از انها که در تصویر می بینید، نامش پیستون است.

آندری پیتوخین از پلیس محلی به سیبریان تایمز گفت رانندگان در صورت دیدن خرس ها در جاده سرعت خود را کم کرده و با زدن بوق ممتد، آنها را از اتومبیل خود دور کنند.

خرس های گدا در جاده های روسیه +عکس

خرس های گدا در جاده های روسیه +عکس

خرس های گدا در جاده های روسیه +عکس

خرس های گدا در جاده های روسیه +عکس

خرس های گدا در جاده های روسیه +عکس


ویدیو مرتبط :
خرس های گدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوشیزه روسی ، روسیه کشوری گدا است (عکس)



روسیه مانند یک گاو مهربان با چشمانی بزرگ است که شاخ های خنده داری دارد وهمیشه در حال تکان دادن دهان خود است .و آه چه شیر شیرینی می دهد.

به گزارش پارس ناز این بخشی از صحبت های ناتالیا پریورزیوا مدل روسی در مراسم تاج گذاری دوشیزه زمین است.پاسخ های وی در مورد سوالی درباره ی وطنش روسیه خشم همگانی را به دنبال داشته این در حای است که مراسم دوشیزه زمین ،مراسمی در سطح بانوی شایسته دنیا است.

دوشیزه زیبای روسی , تصاویر دوشیزه زیبای روسی
ناتالیا در پاسخ این سوال که به چه چیز هایی از کشورت افتخار می کنی ؟ گفت : روسیه برای من پر از گرما و روشنی است که در شب های سرد زمستانی از آنها استفاده می کنم،روسیه مانند یک گاو مهربان با چشمانی بزرگ است که شاخ های خنده داری دارد وهمیشه در حال تکان دادن دهان خود است .و آه چه شیر شیرینی می دهد.

دوشیزه زیبای روسی , تصاویر دوشیزه زیبای روسی
روسیه کشوری فقیر با مردمانی حریص،متقلب و بی ایمان است کشوری با فساد گسترده که به کهنسالان و یتیمان کمک نمی شود ،کشور من گدا است و افراد تحصیل کرده آن مثل معلمان،مهندسان و برای زندگی بهتر راهی جز فرار از این کشور ندارند.این صحبت ها ی شدید الحن و حیرت انگیز این بانو موجب شد که سیل اعتراضات  مردم روسیه به وی هجوم بیاورد.... / منبع : روزگارنو