سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خاویار با طعم طلا در دوبی! +عکس


رستوران چینی در شیخ نشین دوبی اقدام به عرضه خاویار همراه با تزیین طلا کرده است.

خبرگزاری ایسنا: یک رستوران چینی در شیخ نشین دوبی غذای جدیدی به منو غذاهای خود اضافه کرده که این غذا شامل مقداری خاویار با تزیین طلا است .

هزینه این خاوریا با طعم طلا بیش از 228 درهم ( تقیربا 220 هزار تومان) می باشد.

خاویار با طعم طلا در دوبی !+عکس

این غذا به مدت یک هفته به منوی این رستوران افزوده شده است.

گفتنی است پیش از این کافی شاپی در دوبی اقدام به عرضه بستنی با زعفران ایرانی و طلا کرده بود که این بستنی با قیمت 3000 درهم فروخته می شد.


ویدیو مرتبط :
طلا با طعم کتلت ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت طلا با طعم شیرینی!/ متهم را شناسایی کنید + عکس



مردی که اقدام به سرقت طلا از طلافروشی‌های شهر تهران و مردم می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

در مورخه 13/03/1394 فردی با مراجعه به کلانتری 120 سیدخندان به مأمورین اعلام کرد : فردی تحت عنوان خریدار به مغازه طلافروشی بنده در خیابان شریعتی – بالاتر از سیدخندان مراجعه کرد . در حالیکه کیف دستی و جعبه شیرینی اش را داخل مغازه گذاشته بود ، به بهانه نشان دادن سرویس طلا به همسرش از مغازه خارج و در یک لحظه با بهمراه داشتن سرویس طلا ناپدید شد .

پرونده در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت مغازه به شیوه کش روی" و به دستور دادیار شعبه پنجم دادسرای ناحیه 4 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز


اظهارات مالباخته :
مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " شخصی جهت خرید سرویس طلا و جواهرات به ارزش 30 میلیون تومان با وضعیتی کاملا موجه و بسیار شیک ، در طول چندین روز و به دفعات به مغازه بنده مراجعه کرد ؛ نهایتا در مورخه 13/03/1394 ، این شخص مدعی شد که قصد خرید سرویس طلای مورد نظرش را دارد و به همین علت همسرش را نیز بهمراه خود آورده اما به علت ناتوانی جسمی ، همسرش قادر به حرکت نبوده و به همین علت در داخل ماشین نشسته است . این شخص در ابتدای ورود به مغازه یک جعبه شیرینی و یک کیف دستی حاوی مدارک شناسایی را همراه داشت ؛ زمانیکه قصد داشت تا سرویس طلا را به همسرش در داخل ماشین نشان دهد ، کیف مدارک و جعبه شیرینی را به امانت داخل مغازه گذاشت و حتی از من درخواست کرد تا مراقب کیف مدارک شناسایی وی باشم ؛ من نیز با توجه به وضعیت کاملا آراسته ، چندین نوبت مراجعه این شخص به مغازه و نهایتا [ به تصور ] در اختیار داشتن مدارک شناسایی و ... ، سرویس طلای 30 میلیون تومانی را در اختیار این شخص گذاشتم تا برای نشان دادن به همسرش از مغازه خارج کند " .

شناسایی و دستگیری متهم :
کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر مراجعه چندین باره ی سارق به مغازه طلافروشی ، به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته داخل مغازه و بویژه دوربین های پیش بینی شده در محدوده محل سرقت پرداخته و با بررسی دقیق آنها موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو سواری متعلق به متهم شدند که این شخص هر بار خودرو را با فاصله از طلافروشی پارک و به مغازه مراجعه می کرد .

با شناسایی متهم "مهدی . غ" ( 40 ساله ) ، مخفیگاه وی در خیابان شهید عراقی شناسایی و در مورخه 17/08/1394 دستگیر شد .

شناسایی تعداد دیگری از شکات :
متهم پس از دستگیری و انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ، با شاکی پرونده روبرو و صراحتا به سرقت سرویس طلا از مغازه طلافروشی مالباخته اعتراف کرد ؛ در شرایطی که متهم در اظهارات اولیه منکر هرگونه سرقت دیگری شده بود ، کارآگاهان پایگاه چهارم با بررسی سوابق وقوع  سرقت های مشابه از طلافروشی های سطح شهر تهران موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگان شدند که متهم اقدام به سرقت طلا و جواهرات از آنها کرده بود .

یکی از مالباختگان پس از دعوت به پایگاه چهارم آگاهی ، بلافاصله متهم را به عنوان سارق مغازه طلافروشی خود در میدان پالیزی – پاساژ اندیشه مورد شناسایی قرار داد و عنوان داشت : " متهم به مغازه طلافروشی من مراجعه و در درخواست یک عدد دستبند به وزن 110 گرم و به ارزش یک میلیون و 700 هزار تومان را کرد ؛ زمانیکه النگو را به ایشان دادم ، در حالیکه مشغول صحبت با سایر مشتریان داخل مغازه بودم ، این شخص در یک فرصت النگوی طلا را با یک النگوی بدلی کاملا مشابه جابجا نمود و النگوی طلا را سرقت کرد " .

در ادامه یکی دیگر از شکات پرونده نیز به نشانی خیابان مفتح شمالی مورد شناسایی قرار گرفت که متهم اقدام به سرقت انگشتر طلا از مغازه طلافروشی وی کرده بود .

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز


کشف سکه های تقلبی :
در ادامه رسیدگی به پرونده و بازرسی دقیق مخفیگاه متهم ، کارآگاهان موفق به کشف دهها سکه ی قدیمی بدلی شدند ؛ متهم در اظهارات اولیه بیان داشت که در یک مجلس عروسی اقدام به جمع کردن سکه ها از زیر پای عروس و داماد کرده اما در ادامه با تغییر اظهاراتش عنوان داشت که سکه ها را تحت عنوان سکه های زیرخاکی و تنها به مبلغ 100 هزار تومان !! ، از یک مسافر در مسیر قم به تهران خریداری نموده است .

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به شیوه و شگرد سرقت ها از مغازه های طلافروشی و احتمال ارتکاب جرایم مختلف از سوی متهم و به جهت شناسایی سایر شکات احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخدان – خیابان ابوذر غفاری – بالاتر از بیمارستان رسالت - جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه نمایند .

 اخبارحوادث - باشگاه  خبر نگاران