سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خانه یک چینی، ساخته شده از چینی! +عکس


یک مرد چینی مدت 4 سال به کار تزئین یک خانه قدیمی با میلیون ها قطعه چینی و چندین تن کریستال طبیعی مشغول بوده است. این خانه اکنون به "خانه چینی تیانجین" معروف شده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: ژانگ لیانژی، 50 ساله، علاقه خاصی به اجسام چینی دارد. این مرد چینی مدت  4 سال به کار تزئین یک خانه قدیمی با میلیون ها قطعه چینی و چندین تن کریستال طبیعی مشغول بوده است. این خانه اکنون به "خانه چینی تیانجین" معروف شده است.

خانه چینی تیانجین حدود 100 سال پیش به سبک معماری فرانسوی ساخته شده و در ابتدا به یک وزیر دارایی تعلق داشته است. این ساختمان بعدها به یک بانک تبدیل شده و سال ها بعد با تغییر مکان بانک، به حال خود رها شده است. آقای لیانژی بعدها این خانه را به بهای یک میلیون یوان خریداری کرد و پس از گذشت 4 سال کار تزئین آن را به پایان رساند.

















ویدیو مرتبط :
شعر طنز اقتصادچینی افتابه چینی,کارگر چینی,شاعر چینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محافظت از خانه به روش مرد چینی! +عکس


روش عجیب مرد چینی برای پیشگیری از تخریب خانه اش با ساختن توپ ها قلابی موجب توجه رسانه ها شد.

شفقنا: به گزارش دیلی میل، پیرمرد چینی که شاهد تخریب خانه اش از سوی شهرداری بود تصمیم به ساختن ارابه های توپ قلابی و نصب آن در اطراف خانه اش کرد تا به نوعی اعتراض خود را به تخریب خانه اش اعلام کند.

او هنگامی این کار را کرد که شهرداری خانه های اظراف را تخریب کرده بود.

در این حال منابع رسمی در چین این اقدام مرد را به دلیل قلابی بودن توپ ها غیر قانونی ندانسته و شهرداری هم گفته است تصمیم ندارد بدون رضایت مرد خانه اش را خراب کند.