سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خاطرات یک پزشک از خانم ها و ...


پزشکان معمولا خاطرات جالبی از کار و بیمارانشان دارند. علت جالب بودن این خاطرات یا بخاطر برخوردهای بانمکی است که بیماران با پزشک یا بیماریشان می‌کنند یا کمبود اطلاعات پزشکی است یا شاید وقوع بعضی اتفاقات در فضایی که سایه مرگ و بیماری در آن وجود دارد خود به خود تبدیل به طنز می‌شود.

پزشکان معمولا خاطرات جالبی از کار و بیمارانشان دارند. علت جالب بودن این خاطرات یا بخاطر برخوردهای بانمکی است که بیماران با پزشک یا بیماریشان می‌کنند یا کمبود اطلاعات پزشکی است یا شاید وقوع بعضی اتفاقات در فضایی که سایه مرگ و بیماری در آن وجود دارد خود به خود تبدیل به طنز می‌شود. اما گوشه ای از خاطرات یک پزشک عمومی با ذوق را در ادامه بخوانید که بسیار زیباست.


ویدیو مرتبط :
قرایتی / نکته های ناب - خاطرات - پزشک متعهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه "خانم پزشک" با "پسر بیمار" دردساز شد



اخبار,اخبار حوادث ,اخاذی

 

اخبار حوادث - رابطه "خانم پزشک" با "پسر بیمار" دردساز شد

زن جوانی که با یکی از بیمارنش رابطه دوستانه برقرار کرده بود به دردسر های بزرگی دچار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، ساعت 9:10 ، 27 اردبیهشت ماه زن جوانی به نام سمیه ضمن مراجعه به کلانتری 135  آزادی نزد ماموران رفت و خود را پزشک معالج معرفی کرد و عنوان داشت:  فردی به هویت منصور حدود 4 سال می شود که تحت درمان من قرار دارد.
 
وی ادامه داد: در این چهار سال من با منصور رابطه دوستانه بر قرار کردم ولی اوایل امسال بود که من به عقد مردی از بستگانمان در آمدم و رابطه ام را  با منصور به پایان رساندم.
 
شاکی افزود: ولی منصور به این رابطه  پایان نداد و شروع به اخاذی و مزاحمت برای بنده نمود که در همین راستا روز گذشته منصور خودروی شخصی را به سرقت برده و متواری شده است.
 
به دنبال اظهارات شاکی ماموران تجسس کلانتری اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را در راستای شناسایی و دستگیری منصور آغاز کردند تا این که در آخرین روز اردبیهشت شاکی با ماموران تماس گرفت و اظهار داشت: متهم جهت دریافت مبلغی پول به جهت بازپس دادن خودرو قرار است تا دقایقی دیگر به درب من مراجعه کند.
 
به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله به سمت شهرک اکتابان رفتند و زمانی که به درب منزل شاکی رسیدند، متهم را در حالی که قصد فرار از طریق پشت بام را داشت، دستگیر و اسلحه پلاستیکی او را که جهت اخاذی از شاکی استفاده می نمود، کشف وضبط کردند.
 
رئیس کلانتری 135 آزادی سرهنگ حجت الله مرادی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.  

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران