سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حیوانی با سرِ کروکودیل و تنِ بوفالو! +عکس


روستای دورافتاده‌ای در تایلند با کشف موجودی عجیب و غریب که ترکیبی میان بوفالو و ‌کروکودیل به صحنه فیلم‌های علمی تخیلی شبیه شده است.

وبسایت فرادید: روستای دورافتاده‌ای در تایلند با کشف موجودی عجیب و غریب که ترکیبی میان بوفالو و ‌کروکودیل به صحنه فیلم‌های علمی تخیلی شبیه شده است.

به گزارش اکسپرس، موجود عجیب و غریبی که در روستای "های روک" در منطقه "وانگین" در تایلند کشف شده و تصاویر آن در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی پخش شده است حیوانی با بدن یک بوفالو و سر کروکودیل است. آنطور که عکس‌ها نشان می‌دهد پوست تن و سر این موجود عجیب فلس‌هایی مثل پوست کروکودیل و چهار پای او مانند بوفالو سم دارد.

این موجود که جسدش توسط خانواده روستایی پیدا شده به نظر می‌رسد پس از تولد مرده و شایدهم مرده به دنیا آمده است. صاحب‌نظران جهش ژنتیکی را عامل بوجود آمدن چنین موجود عجیبی می‌دانند.

(تصاویر) حیوانی با سرِ کروکودیل و تنِ بوفالو!

(تصاویر) حیوانی با سرِ کروکودیل و تنِ بوفالو!

(تصاویر) حیوانی با سرِ کروکودیل و تنِ بوفالو!

(تصاویر) حیوانی با سرِ کروکودیل و تنِ بوفالو!


ویدیو مرتبط :
حمله کروکودیل به بوفالو ( گرفتن پای بوفالو )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

5 حیوانی که هنرمند شدند +عکس



اخبار گوناگون - 5 حیوانی که هنرمند شدند +عکس

حیوانات همیشه دنیای زیبایی دارند و می توانند انسان ها را شگفت زده کنند. یکی از این موارد بسیار جالبی که در مورد حیوانات گفته می شود نقاشی کردن آن ها است.

نقاشی هنری است که استعداد بسیار بالایی لازم دارد و البته برخی از حیوانات نیز هستند که علاقه به این کار دارند و البته با پشتکار مربیانشان توانسته اند مهارت نقاشی کردن را بیاموزند.

فیل نقاش

اخبار,اخبار گوناگون,تصاویر حیوانات هنرمند,عکس فیل نقاش


چند سالی است که در شمال تایلند یک فیل بسیاری از جهانگردان را به سمت خودش جذب می کند. او بعد از چندسال تمرین این روزها نقاشی های بسیار زیبایی در سطح خودش می کشد. این فیل که "جومبو" نام دارد می تواند وسایلی که در مقابلش هست را به راحتی نقاشی کند.

اسب نقاش

اخبار,اخبار گوناگون,تصاویر حیوانات هنرمند,عکس اسب نقاش


"مترو متیور" یک اسب مسابقه است که تابه حال جوایز زیادی را در مسابقات اسب دوانی کسب کرده است اما بعد از سال ها مسابقه دچار مصدومیت زانو شد و پس از آن به فروش گذاشته شد. در اینجا بود که توسط یک نقاش خریداری شد و پس از آن مشغول نقاشی کردن شد. این اسب قلمو را با دهان نگاه می دارد و نقاشی های متفاوتی را می کشد که پول فروش آن ها برای اسب های مصدوم خرج می شود.

شامپانزه هنرمند

اخبار,اخبار گوناگون,تصاویر حیوانات هنرمند,عکس شامپانزه هنرمند


به نوعی می توان اولین حیوان نقاش را شامپانزه ای به نام "کونگو" دانست که در سال 1954تا 1964 نقاشی های بسیاری را کشیده است که البته پس از آن جانش را از دست داد او در این مدت نزدیک به 400 نقاشی مختلف کشیده بود که بسیاری از نقاشان حرفه ای نیز از آن تمجید کرده بودند. حتی میگویند پیکاسو نیز یکی از طرفداران او بوده است.

پلنگ هنرمند

اخبار,اخبار گوناگون,تصاویر حیوانات هنرمند,عکس پلنگ هنرمند


یک پلنگ آمریکایی در یکی از باغ وحش های این کشور نقاشی های مختلفی را می کشد که بسیاری از آن ها با قیمت های بالا به فروش می رسد. او از سال 2005 به این کار مشغول است و البته کارهایش را نمی توان نقاشی دانست چرا که بسیار ساده ولی زیبا هستند. برخی از نقاشی های او تا 2000 دلار نیز فروش رفته است.

فک نقاش

اخبار,اخبار گوناگون,تصاویر حیوانات هنرمند,عکس فک نقاش


یک جفت فک دریایی چندسالی است که توریست های زیادی را به سمت خودشان جذب می کنند. این فک ها که در یکی از پارک های چین زندگی می کنند هرشب نمایش هایی را اجرا می کنند و در انتها نقاشی هایی را می کشند که با قیمت های بالا و در حدود 1000 دلار به فروش می رسد. این دو فک که مورگان و آیرو نام دارند توانایی جالبی در کشیدن نقاشی های بامزه دارند.

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران