سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حیوانات خانگی و اسباب بازی‌ های‌ شان


حیوانات و اسباب و لوازمی که عمری رابا آنها گذرانده‌اند حیوانات و اسباب و لوازمی که عمری رابا آنها گذرانده‌اند


ویدیو مرتبط :
پارک بازی و اسباب بازی خانگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پربیننده‌ترین تصاویر علمی هفته: از آب‌مروارید ستاره‌ای تا اسباب‌بازی موش خانگی



اخبار علمی - پربیننده‌ترین تصاویر علمی هفته: از آب‌مروارید ستاره‌ای تا اسباب‌بازی موش خانگی

عکس های علمی، فناوری و هنری جذاب این هفته را به انتخاب پاپ‌ساینس با ما ببینید: از آب مروارید ستاره‌ای و شهر حشرات گرفته، تا چشم سائرون از فضا و موشی با خرس اسباب‌بازی!

 

اخبار,اخبار علمی,پربیننده ترین تصاویر علمی,تصاویر آب مروارید ستاره‌ای


آب مروارید ستاره‌ای
برقکار 42 ساله انگلیسی پس از آنکه بر اثر برق فشار قوی 14 هزار ولتی دچار برق گرفتگی شد، عارضه آب مرواریدی به شکل ستاره در چشمانش پدیدار شد.

 

اخبار,اخبار علمی,پربیننده ترین تصاویر علمی,تصاویر چشم سائرون از فضا


چشم سائرون از فضا
شاید پروژه‌ای عجیب و غریب و مسخره به نظر رسد، ولی پروژه سرزمین میانه تلاشی برای مدل‌سازی رایانه‌ای تمام اشکال جغرافیایی رمان‌های تالکین (مجموعه ارباب حلقه‌ها) است. عکس بالا نیز چشم سائرون را آن‌طور که از فضا دیده می‌شود به تصویر می‌کشد.

 

اخبار,اخبار علمی,پربیننده ترین تصاویر علمی,عکس علمی از کسوف


کسوف
در سرمای بی‌سابقه‌ای که ایران و بسیاری از نیمکره شمالی زمین را در بر گرفته است، شنیدن خبرهای داغ خورشیدی صفای دیگری دارد. این عکس از خورشیدگرفتگی جزئی که توسط ناسا منتشر شده است، وقوع این پدیده را از چشم رصدخانه دینامیک خورشیدی (SDO) نشان می‌دهد.

 

اخبار,اخبار علمی,پربیننده ترین تصاویر علمی,تصاویر شهر حشرات


شهر حشرات
استودیو طراحی SNOL در جدیدترین و عجیب‌ترین پروژه خود، شهرهایی پیچیده و شفاف برای حشرات ساخته و سپس تصاویر آنها را روی دیوار منعکس کرده است. نتیجه کار تا حدودی شبیه فیلم‌های دیوید لینچ است، این طور نیست؟

 

اخبار,اخبار علمی,پربیننده ترین تصاویر علمی,تصاویر ناخن‌های چاپی


ناخن‌های چاپی
عکس بالا نمایی از نخستین ناخن‌های دنیا است که توسط چاپگرهای سه‌بعدی چاپ شده‌اند. مرحله بعدی چاپ بقیه قسمت‌های دست انسان است.

 

اخبار,اخبار علمی,پربیننده ترین تصاویر علمی,تصاویر جلبک‌های زیبا


جلبک‌های زیبا
طرح قالیچه‌مانند زیبایی که در عکس بالا می‌بینید، در اصل از کنار هم قرار دادن گونه‌های مختلف جلبک خلق شده است. خلقت پروردگار حتی در ابعاد ریز زیبایی خاص خود را دارد.

 

اخبار,اخبار علمی,پربیننده ترین تصاویر علمی,تصاویر موشی با خرس اسباب بازی


موشی با خرس اسباب بازی
کسانی‌که موش صحرایی را به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کنند، می‌دانند این حیوانات تا چه حد باهوش هستند و برای خود شخصیت دارند. ظاهرا این یکی شخصیتی کودکانه دارد و خرس اسباب‌بازی‌اش را همه جا با خود می برد!

 

اخبار,اخبار علمی,پربیننده ترین تصاویر علمی,تصاویر حیوانات پرتو ایکس


حیوانات پرتو ایکس
آریه ون‌ریه عکاسی است که زمانی به عنوان متخصص رادیولوژی کار می‌کرد. وی هر دو مهارت خود را با هم ترکیب کرده است تا عکس‌هایی رنگی مانند تصویر بالا از حیوانات بگیرد.

 

اخبار,اخبار علمی,پربیننده ترین تصاویر علمی,تصاویر فرفره درخشان


فرفره درخشان
Spiral Top ابزاری است که به منظور چرخش سریع در فضا و بر جای گذاشتن ردی از نور ال‌ای‌دی پشت سر خود طراحی شده است. کویچی واکاتا که اخیرا این ابزار را با موفقیت در ایستگاه فضایی بین‌المللی امتحان کرده است، تصویری از آن را روی توئیتر خود ارسال کرده است.

 

اخبار علمی - خبر آنلاین