سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حیرت ناسا از قورباغه‌ فضانورد! +عکس


ناسا تصویر حضور یک قورباغه کوچک در کنار سکوی پرتاب کاوشگر ماه LADEE را تأیید کرد.

ایسنا: ناسا تصویر حضور یک قورباغه کوچک در کنار سکوی پرتاب کاوشگر ماه LADEE را تأیید کرد.

کاوشگر جدید ماه ناسا هفته گذشته از پایگاه فضایی والوپس در ویرجینیا به فضا پرتاب شد؛ اما در بین تصاویر این پرتاب، مشاهده یک قورباغه کوچک در میان دودهای سکوی پرتاب باعث حیرت کارشناسان شد.

ناسا ضمن تأیید این تصویر، علت دقیقی برای حضور این قورباغه در نزدیکی سکوی پرتاب موشک اعلام نکرده است.

تصور بر این است که این دوزیست بخت برگشته، متعلق به استخر آب نزدیک سکوی پرتاب والوپس باشد؛ این استخر توسط سیستم‌های بارانی فشار بالا به منظور پیشگیری از آتش‌سوزی ایجاد شده است.

به گفته سخنگوی ناسا، این عکس کاملا واقعی بوده و تنها در یک فریم از دوربین های کنترل از راه دور مخصوص لحظه پرتاب ثبت شده است؛ وضعیت قورباغه و احتمال نجات یافتن حیوان مشخص نیست.

پیش از این در سال 2009 میلادی یک خفاش با چسبیدن به بدنه شاتل فضایی، سفر به فضا با سرعت 28 هزار کیلومتر در ساعت را تجربه کرد!

حیرت ناسا از قورباغه‌ فضانورد! +عکس


ویدیو مرتبط :
فضانورد ناسا معلق در هوا *_*

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس حیرت آور 1.5 گیگاپیکسلی ناسا از فضا


آیا بزرگ ترین عکس دنیا را دیده اید؟ اگر ندیده اید نصف عمرتان بر فناست. این عکس، یک میلیارد و 500 میلیون پیکسل دارد. می توانید تصور کنید این رقم یعنی چه؟ یعنی حدود 70 هزار پیکسل عمودی و 22 هزار و 230 پیکسل افقی دارد و برای ذخیره آن باید دست‌کم 4.3 گیگابایت فضا داشته باشید.





صبح بخیر: آیا بزرگ ترین عکس دنیا را دیده اید؟ اگر ندیده اید نصف عمرتان بر فناست. این عکس، یک میلیارد و 500 میلیون پیکسل دارد. می توانید تصور کنید این رقم یعنی چه؟ یعنی حدود 70 هزار پیکسل عمودی و 22 هزار و 230 پیکسل افقی دارد و برای ذخیره آن باید دست‌کم 4.3 گیگابایت فضا داشته باشید.

روز پنجم ژانویه، ناسا تصویری از منظومه فلکی «آندرومد» را منتشر کرد که همه با دیدن عکس فکشان به زمین چسبید.

منظومه آندرومد در همسایگی زمین قرار دارد و عکس های آن توسط تلسکوپ فضایی هابل برداشته شده اند. عکس کاملی که «بزرگ ترین عکس تاریخ» هم لقب گرفته، از 411 عکس هابل به دست آمده و یکصد میلیون ستاره را به تصویر کشیده است.

با تماشای این عکس انگار 40 هزار سال نوری در کهکشان سفر کرده اید.

ویدئوی زیر را یکی از کاربران یوتیوب به نام daveachuk به اشتراک گذاشته است و با تماشای آن حس ریز بودن و پوچ بودن به انسان دست می دهد که در این دنیای وسیع و گسترده، زمین و آدم هایش هیچ نیستند و قطره ای در اقیانوس به شمار می روند. 



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.