سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حمله عروس‌های دریایی به ساحل +عکس


اسم زیبایی دارد، عروس دریایی اما آنقدر سمی و کشنده هست که به هیچ جانوری رحم نمی‌کند و اگر تصمیم حمله به ساحل بگیرد دیگر ماهیگیران کاری از پیش نخواهند برد.

خبرگزاری فارس: اسم زیبایی دارد، عروس دریایی اما آنقدر سمی و کشنده هست که به هیچ جانوری رحم نمی‌کند و اگر تصمیم حمله به ساحل بگیرد دیگر ماهیگیران کاری از پیش نخواهند برد.

تصاویری که در زیر می‌بینید مربوط به حمله عروس‌های دریایی «نومورا» به ساحلی در ژاپن است.

این نوع از عروس دریایی که اندازه تا 150 کیلو وزن دارد و قطر ان تا دو متر می‌رسد ماهیگیران ژاپنی را به دردسر انداخته است. این جانور با گیر افتادن در طور ماهیگیری یکی از مشکلات بزرگ ماهیگیران شده و زهر بسیار قوی و کشنده این عروس دریایی هم باعث شده تا بسیاری از ماهی‌ها در این منطقه از بین بروند.

حمله عروس‌های دریایی به سواحل ژاپن +عکس

حمله عروس‌های دریایی به سواحل ژاپن +عکس

حمله عروس‌های دریایی به سواحل ژاپن +عکس

حمله عروس‌های دریایی به سواحل ژاپن +عکس

حمله عروس‌های دریایی به سواحل ژاپن +عکس

حمله عروس‌های دریایی به سواحل ژاپن +عکس



ویدیو مرتبط :
حمله عروس دریایی به پلنگتون[باب اسفنجی]

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله شیر دریایی به خواننده زن +عکس



 

 

معکس شکیرا شکیرا عکسهای شکیر

 

 

شکیرا در سفر تفریحی اش به کیپ تاون در آفریقای جنوبی دچار سانحه شد. او هنگام عکس برداری از یک شیر آبی در ساحل مورد حمله وی قرار گرفت و بنابر گزارشات برادرش زندگی وی را نجات داد.

 

این ستاره ۳۳ ساله میگوید: آن روز بعد ازظهر با دیدن این شیرهای دریایی با خودم فکر میکردم چقدر موجودات زیبا و با مزه ای هستند بنابراین تصمیم گرفتم به آنها نزدیکتر شوم و مثل یک حیوان دست آموز در حال بازی با آنها به عکس برداری بپردازم بنابراین به سمت آب رفتم و به نزدیکی آنها رفتم ناگهان یکی از آنها از آب بیرون پرید و به یک قدمی من رسید و به چشمانم نگاه کردو به سمت من حمله ور شد تا مرا گاز بگیرد.

 

 

 

کس شکیرا شکیرا عکسهای شکیر

 

 

همه فریاد میکشیدند حتی خودم. از شدت ترس نمیتوانستم حرکت کنم فقط جیغ میکشیدم و چشمانم را بسته بودم که برادرم با یک حرکت شجاعانه به سمت من آمد و مرا نجات داد. ما با تمام قدرت به یک صخره چسبیده بودیم.

 

 

او اضافه میکند: فکر میکنم نور فلاش دوربین من باعث تحریک این جانور شد. اما ای کاش این حیوانات زیبا اندکی مهربانتر بودند.../منبع: پرداد