سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حمله سارقان مسلح به موهای زنان! +عکس


در خیابان های شهرهای ونزوئلا سارقان مسلح حتی در روز روشن هم در بریدن موهای زنان تردیدی به خود راه نمی دهند. آنها گیسوهای به سرقت رفته را به سازندگان کلاه گیس های طبیعی می فروشند.

جام جم آنلاین: در خیابان های شهرهای ونزوئلا سارقان مسلح حتی در روز روشن هم در بریدن موهای زنان تردیدی به خود راه نمی دهند. آنها گیسوهای به سرقت رفته را به سازندگان کلاه گیس های طبیعی می فروشند.

زنان ونزوئلایی این روزها در بیم و هراس به سر می برند به ویژه زنانی که دارای موهای بلند و صاف هستند. برای تامین نیاز های بازار بسیار پر رونق کلاه گیس های طبیعی سارقان در حمله به زنان در روز روشن و در خیابان های شلوغ شهر های ونزوئلا با هدف بریدن موی آنها تردیدی به خود راه نمی دهند.

زنانی که موهای بلند و صاف دارند بهترین طعمه ها برای سارقان گیسو محسوب می شوند. موهای به سرقت رفته سپس به کارگاه های ساخت کلاه گیس های طبیعی فروخته می شوند.

ماموران پلیس سردرگم شده اند زیرا نمی توانند سارقان گیسو را دستگیر کنند. یک کمیسر پلیس شهر ماراکایبو می گوید: اعضای مافیای گیسو «پیرانا ها» لقب گرفته اند. بسیاری از زنها از ترس خودشان موهایشان را کوتاه می کنند تا مورد حمله قرار نگیرند. قربانیان از بیم انتقامجویی اوباش جرات شکایت ندارند. سارقان مو در همه جا دست به سرقت مو می زنند: در خیابان ، در ساحل دریا یا در مراکز تجاری. آنها با انواع سلاح ها قربانیان خود را تهدید کرده و سپس گیسوی آنها را قیچی می کنند.

 حمله سارقان مسلح به موهای زنان! +عکس

یک زن قربانی به شبکه تلویزیونی گلوبوویزیون گفت: دو ناشناس در مرکز شهر به من حمله کردند. ابتدا فکر کردم که می خواهند موبایلم را که در دستم بود، سرقت کنند. اما آنها یک قیچی از جیب در آوردند. حتی فرصت فکر کردن، فرار یا هیچ کار دیگری را نیافتم. وقتی در آینه نگاه کردم دیدم که اثری از موهایم نیست.

فقر فزاینده در این کشور آمریکای جنوبی عامل اصلی این جرم نوظهور است. «پیرانا ها» یا سارقان گیسو از زاغه ها می آیند، جایی که 60 درصد جمعیت کشور در آنجا زندگی می کنند. ونزوئلا تنها کشوری نیست که سارقان گیسو در آن فعالیت دارند. سرقت موی زنان در برزیل نیز رواج پیدا کرده است.

هند نخستین کشور تامین کننده مو برای کلاه گیس های طبیعی در جهان است. زنان فقیر به دلیل نیاز موهای خود را می فروشند. کشورهای آسیای جنوب شرقی و چین نیز از جمله تامین کنندگان مواد اولیه این بازار هستند. اوکراین و مولداوی در اروپا تامین کننده موهای بور طبیعی هستند که قیمت هر کیلوی آن چهار برابر موهای مشکی است.


ویدیو مرتبط :
حمله سارقان مسلح به پیست موتورسواری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس از مردم خواست: شناسایی سارقان مسلح بانک + عکس




پلیس از مردم خواست:
شناسایی سارقان مسلح بانک + عکس

پلیس آگاهی تهران‌بزرگ از مردم خواست سارقانی را که از بانکی در خانی‌آبادنو سرقت مسلحانه کردند را شناسایی کنند.

شناسایی سارقان مسلح بانک,عکس سارقان مسلح بانک

 

به گزارش  ایسنا، یک فقره سرقت مسلحانه از بانکی در شعبه خانی‌آبادنو در ساعت 08:15 بیستم اسفندماه پارسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری 152 خانی‌آباد در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو سارق مسلح، با تهدید اسلحه اقدام به سرقت از داخل بانک کرده و پس از سرقت، با دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت مسلحانه" و به دستور بازپرس شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یکم مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با حضور در محل سرقت به تحقیق از شاهدان صحنه سرقت مسلحانه پرداختند. بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته و همچنین اظهارات کارمندان بانک نشان داد که در ساعت اولیه شروع به کار روزانه بانک دو تن در حالی که عینک‌دودی به چشم داشتند وارد شعبه شده،

 

یکی از آنها از داخل کیف‌دستی همراهش یک قبضه اسلحه کلاش و نفر دوم نیز از زیرلباسش یک قبضه چاقو و اسلحه‌کمری خارج و ضمن تهدید کارمندان و مشتریان اقدام به سرقت وجوه نقد داخل باجه‌های بانک کرده، پس از خروج از بانک با دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شده‌اند.

یکی از کارمندان شعبه در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: " دو سارق مسلح وارد بانک شده که یکی از آنها اسلحه کلاش و نفر دوم نیز چاقو و اسلحه کمری در دست داشت. آنها پس از ورود به داخل بانک، اسلحه‌های خود را مسلح و شروع به تهدید کردند که "هیچ‌کس از جای خود تکان نخورد" و یکی از آنها به بالای یکی از باجه‌های شعبه رفت و نفر دوم نیز اقدام به سرقت پول‌های داخل کشوهای همکاران کرد و پس از سرقت، هر دو از بانک خارج و با دو دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند".

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران‌بزرگ، با انتشار این خبر اعلام این خبر گفت: با توجه به تصاویر بدست آمده از سارقان مسلح، دستور انتشار تصاویر این دو متهم برای شناسایی از سوی بازپرس صادر شد. کلیه شهروندان در صورت شناسایی متهمان، هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفی‌گاه یا محل‌های تردد متهمان را از طریق شماره تماس 51055501 و 55381036 در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قراردهند.

 

شناسایی سارقان مسلح بانک,عکس سارقان مسلح بانک

 

 

شناسایی سارقان مسلح بانک,عکس سارقان مسلح بانک

/ایسنا