سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حمله خشن جوجه تیغی به 3 سگ +عکس


سه سگ در کانادا با تیغ هایی در سراسر بدن خود رها شده بودند. در حالی که یکی از این سگ ها از سوراخ شدن قلب و ریه خود رنج می برد.

 صبح بخیر: سه سگ در کانادا با تیغ هایی در سراسر بدن خود رها شده بودند. در حالی که یکی از این سگ ها از سوراخ شدن قلب و ریه خود رنج می برد.

جوجه تیغی یک شگفتی بد و دردآور به سه سگ در کانادا هدیه کرد. او انها را در حالی که تمام بدنشان پر از تیغ های او بود رها کرد.

جوجه تیغی به سه قلاده سگ در کانادا حمله کرد!

یکی از سگ ها به نام ماهالو (Mahalo)، به اسیب های و زخم های جدی و خطرناکی دچار شده است، زیرا قلب و ریه ی او توسط این تیغ ها سوراخ شده است. او که نیاز به یک جراحی گسترده دارد، او صاحب خود را با یک هزینه 5200 پوندی روبه رو کرده است. مایک جراند (Gerrand) به نمایندگی از صاحب حیوانات خانگی برای کمک به پرداخت هزینه درمان یک صفحه با نام GoFundMe راه اندازی کرده است. سگ های دیگر، نستاه (Nestah) و سولجاه (Soljah) نیز به وسیله تیغ های جوجه تیغی صدمه دیده اند و نستاه برای تیغ های موجود در صورتش نیاز به عمل جراحی دارد.

جوجه تیغی به سه قلاده سگ در کانادا حمله کرد!

آقای جراند گفت: "این سگ ها عشق های زندگی دوست عزیز من دنیس (Dennis) هستند." او همچنین گفت که: " دامپزشک گفت: اگر ماهالو این همه عضلات را که او را همانند یک گاو نر کرده است، نداشت. او هرگز جان سالم به در نمی برد."

میزان جذب کمک مالی صفحه GoFundMe تا سه شنبه 8345 دلار بود. اما هدف انها نیز رسیدن به رقم 10000 دلار است.


ویدیو مرتبط :
سگ vs جوجه تیغی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله جوجه‌تیغی به کشاورز لرستانی (+عکس)



تصاویر زیر، دست و پای یک کشاورز خرم‌آبادی را نشان می‌دهند که شب‌ هنگام هدف حمله یک جوجه‌ تیغی قرار گرفته است.

این تصاویر در اورژانس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد ثبت شده است.

 

اخبار,اخبار حوادث ,جوجه‌ تیغی

 

اخبار,اخبار حوادث ,جوجه‌ تیغی

 

اخبار حوادث - پارسینه